Gå til innhold

Lønnsnivå

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Noen som vet hva slags lønn lærere og sykepleiere får? Både startlønn og topplønn er av interresse.

Skrevet

Sykepleiere starter i alle fall med ca. 280000,- i begynnerlønn, og ca 320000 med full ansiennitet. Jobber man turnus, kommer eventuelle tillegg for kveld/helg/helligdager på toppen. Tror lærerlønningene ligger noe over dette.

Sofies mamma
Skrevet

Når det gjelder lærere kommer det helt an på utdanning og ansiennitet.

Adjunkt uten ans har 309300, en med 16 år ans har 381000.

Mens tilsvarende for lektor med tillegg er 339000 og 441000. Så det er store lønnsforskjeller på samme jobben avh av ans og utd.

Skrevet

Jeg er adjunkt (4 års utdanning), og har jobba i 12 år. Lønna mi er på 346000,-.

Gjest På sikt dagjobb
Skrevet

Sykepleiere starter i alle fall med ca. 280000,- i begynnerlønn, og ca 320000 med full ansiennitet. Jobber man turnus, kommer eventuelle tillegg for kveld/helg/helligdager på toppen. Tror lærerlønningene ligger noe over dette.

Jeg jobber som spl med full ansienitet i stat - kr 320.000 i årslønn, med tilleggene ligger årslønna på 344.000. Da jobber jeg turnus, og hver 3. helg. Er ikke fornøyd med lønna mi, da turnus i seg selv er tyngre enn vanlig dagarbeid/helgearb.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er adjunkt (4 års utdanning), og har jobba i 12 år. Lønna mi er på 346000,-.

Fy flate! Du skulle hatt 50000 til, minst!

Skrevet

Jeg er adjunkt (med opprykk pga tilleggsutdanning), har 14 års ansiennitet og en årslønn på 375 000 kroner.

Skrevet

Fy flate! Du skulle hatt 50000 til, minst!

Mener du det!? *håper du har rett!* Da skal jeg jammen ta kontakt med fagforeninga! For 50000,- vil jeg da ha!

Sofies mamma
Skrevet

Jeg er adjunkt (med opprykk pga tilleggsutdanning), har 14 års ansiennitet og en årslønn på 375 000 kroner.

Bare to år til du går opp 30'? helidggris.

Skrevet

Bare to år til du går opp 30'? helidggris.

Hva?! Her er det noe jeg ikke har fått med meg.. Forklar, pliis :)

Sofies mamma
Skrevet

Hva?! Her er det noe jeg ikke har fått med meg.. Forklar, pliis :)

16 års ans er vel maks ansiennitet? Og jeg mener det er ca 30 000 over 12 års ans.

Skrevet

16 års ans er vel maks ansiennitet? Og jeg mener det er ca 30 000 over 12 års ans.

Jeg skjønner at jeg ikke er så flink til å følge med ;)

Høres iallefall supert ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...