Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=514012 Det er jo rett og slett kvalmt! Er det pedofile som sitter og designer sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Herregud, er det mulig?!?! Men noen må jo kjøpe dette, i og med at det blir produsert - og solgt. Neppe pedofile som lager dette, det er vel ikke kvinnelige former de helst vil ha. Uten at det blir noe hyggeligere av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Herregud, er det mulig?!?! Men noen må jo kjøpe dette, i og med at det blir produsert - og solgt. Neppe pedofile som lager dette, det er vel ikke kvinnelige former de helst vil ha. Uten at det blir noe hyggeligere av den grunn. Nei, men det er vel menn som er ute etter små Lolitaer da, det må det jo være! Alle med litt fornuft mellom øra skjønner jo utmerket godt at dette er helt på trynet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nå ble jeg direkte sint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, men det er vel menn som er ute etter små Lolitaer da, det må det jo være! Alle med litt fornuft mellom øra skjønner jo utmerket godt at dette er helt på trynet! Min 7-åring kunne nok godt tenkt seg noe slik, men det kommer ikke til å skje, gitt. Skjønnhetskonkurransene for barn i USA når vel et nytt "høydepunkt" nå, tenker jeg... FYTTI! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Å fyttigrisen! Nå ble jeg sint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er sjeleglad for at de norske kjedene styrer unna slikt. H&M styrer unna.Uansett om det hadde vært i butikken eller ei, så hadde jeg ikke handlet eller latt datteren min handle noe slikt. Jeg synes det er kvalmt (langtifra stilig) når små barn kler seg som tenåringer/voksne. Og hvor blir det av barna om de skal være store med en gang? Jeg er glad jenta mi er lita innimellom enda, leker med dukker og lekekjøkken. De blir tidsnok store. Jeg må også si at babytøyet ikke er som det var. Hvor er sparkebuksene? Ja det finnes nok noen, men de fleste kler baby i vanlige bukser, også i str 50....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Utrolig hva folk kan finne på. Min 8-åring skal i hvertfall IKKE få det!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hjelpes meg!!! Jeg får vondt i magen. Hva skal vitsen være? Skal barn hoppe rett fra å være babyer til å bli voksne?!?!? Blir så forbannet. Men det aller verste er at det finnes foreldre som faktisk kjøper slike ting til barna sine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det mulig?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er sjeleglad for at de norske kjedene styrer unna slikt. H&M styrer unna.Uansett om det hadde vært i butikken eller ei, så hadde jeg ikke handlet eller latt datteren min handle noe slikt. Jeg synes det er kvalmt (langtifra stilig) når små barn kler seg som tenåringer/voksne. Og hvor blir det av barna om de skal være store med en gang? Jeg er glad jenta mi er lita innimellom enda, leker med dukker og lekekjøkken. De blir tidsnok store. Jeg må også si at babytøyet ikke er som det var. Hvor er sparkebuksene? Ja det finnes nok noen, men de fleste kler baby i vanlige bukser, også i str 50....... ''Jeg må også si at babytøyet ikke er som det var. Hvor er sparkebuksene? Ja det finnes nok noen, men de fleste kler baby i vanlige bukser, også i str 50.......'' Akkurat DET er for fremskritt å regne, jeg syns sparkebukser er en latterlig oppfinnelse. Begge mine endte til stadighet opp med begge beina i én fot siden de lå og sparket slik som babyer selvsagt gjør. ;o) Ellers er jeg enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Nå ble jeg direkte sint. Ja, det er nesten så man får lyst til å gi slike designere god, gammeldags juling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sykt. Særlig det faktum at det finnes et marked for sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 At det er motbydelig med en slik seksualisering av småjenter er det ingen tvil om. Men det er neppe peodofile som står bak, da de snarere ønsker at ungene skal se så barnslige ut som mulig (med noen unntak). Det man selvsagt også må ha i bakhodet når man leser saken, er at i England begynner jentene generelt mye, mye tidligere med BH enn de gjør her til lands. Så aldersforskyvningen nedover er ikke sååå stor der som den ville vært her. Men uansett hvordan man vrir og vrenger på det, er og blir det spik, spenna gæernt. Makan. Nesten så man skulle tro det var en forsinket aprilspøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hmm..De lager vel ikke noe som ikke selger?... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sykt. Særlig det faktum at det finnes et marked for sånt. ''Særlig det faktum at det finnes et marked for sånt. '' Det tenkte jeg også. Hvem i all verden er det som går til anskaffelse av slikt til datra si? *undrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Helt håpløst. Det neste blir at de skal ha stay-ups. Og hvordan skal man få de til å ikke gli inni parkdressen og oppi cherroxene... For ikke å snakke om manikyren til småjenter som går i barnehage blir veldig ødelagt av all plastelinaen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.