Gå til innhold

Trådløst nett-ser man om noen bruker det?

Anbefalte innlegg

Gjest vil se snikere
Skrevet

Jeg har et foreløpig usikret trådløst nett, jeg har ikke så mange naboer så har ikke stresset med å sikre det. Men hvordan ser man om noen andre evt bruker mitt nett?

Sofies mamma
Skrevet

Det tror jeg ikke du kan se. Men det er jo absolutt ikke stress å sikre, bare et par passord som skal skrives inn.

Gjest vil se snikere
Skrevet

Det tror jeg ikke du kan se. Men det er jo absolutt ikke stress å sikre, bare et par passord som skal skrives inn.

Må man være knyttet til med kabel når man krypterer? Hver gang jeg har prøvd kommer jeg ikke på nett igjen ser du og må resette hele routeren min. Får det ikke til å fungere.

Sofies mamma
Skrevet

Jeg gjorde det på den bærbare uten at den var koblet til med kabel, så det var veldig enkelt. Men jeg har ikke peiling på hvordan du skal gjøre det da.

Gjest ikke data kyndig
Skrevet

jeg er ikke data kyndig. men jeg har et barn som er det, og jeg vet at h*n kan gå inn å se om noen er på nettet til noen. uten at jeg kan forklare hvordan. vet at h*n tilogmed får opp navn på tilkoblingen, selvsagt i de fleste tilfeller fikserte navn. naboen har ikke sikret sitt, så der kan en gå inn og bruke deres nett.

Skrevet

La nå folk få surfe på nettet ditt da, ikke vær så egoistisk. Del gleden! Serv bruker jeg sjelden eget nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...