Gjest vil se snikere Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg har et foreløpig usikret trådløst nett, jeg har ikke så mange naboer så har ikke stresset med å sikre det. Men hvordan ser man om noen andre evt bruker mitt nett? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det tror jeg ikke du kan se. Men det er jo absolutt ikke stress å sikre, bare et par passord som skal skrives inn. 0 Siter
Gjest vil se snikere Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det tror jeg ikke du kan se. Men det er jo absolutt ikke stress å sikre, bare et par passord som skal skrives inn. Må man være knyttet til med kabel når man krypterer? Hver gang jeg har prøvd kommer jeg ikke på nett igjen ser du og må resette hele routeren min. Får det ikke til å fungere. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg gjorde det på den bærbare uten at den var koblet til med kabel, så det var veldig enkelt. Men jeg har ikke peiling på hvordan du skal gjøre det da. 0 Siter
Gjest ikke data kyndig Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 jeg er ikke data kyndig. men jeg har et barn som er det, og jeg vet at h*n kan gå inn å se om noen er på nettet til noen. uten at jeg kan forklare hvordan. vet at h*n tilogmed får opp navn på tilkoblingen, selvsagt i de fleste tilfeller fikserte navn. naboen har ikke sikret sitt, så der kan en gå inn og bruke deres nett. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 La nå folk få surfe på nettet ditt da, ikke vær så egoistisk. Del gleden! Serv bruker jeg sjelden eget nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.