Gå til innhold

Spørsmål ang. hull i ørene.

Anbefalte innlegg

Gjest Litt sjokka
Skrevet

Hvorfor ikke? Ikke noe problematisk med det vel

Jeg synes i allefall det er helt latterlig. Og så vondt som det gjør! Stakkars unge.

Og om jeg hadde sett en liten gutt med diamant i øret, hadde jeg tenkt mitt om foreldrene. Han heter vel gjerne Chris, Kevin eller Ronny i tillegg...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

9

• filiokus81

2

• Lillemus

1

• Dorthe

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest mallet
Skrevet

hei.

du må få ham til å ta i venstre øre, det er "det rette" øret. høyre er for de som er homser. jeg har 7 hull i ørene, alle tatt med pistol. jeg vil anbefale det, ikke med nål.. med pistol er det over på 1 sekund, men det er det ikke med nål.. og nålen må jo ut, og dobben inn.. så det vil gjøre mere vondt enn med pistol. det vet jeg, siden jeg har flere piercinger.. det tar mye lenger tid..

Hvis alle hullene dine er tatt med pistol, hvordan vet du da at det er vondere med nål?

Jeg har begge deler, og synes pistol er vondere, spesielt i dagene etterpå. De som er tatt med pistol presser mye mer på vevet rundt hullet.

Gjest mallet
Skrevet

hei.

du må få ham til å ta i venstre øre, det er "det rette" øret. høyre er for de som er homser. jeg har 7 hull i ørene, alle tatt med pistol. jeg vil anbefale det, ikke med nål.. med pistol er det over på 1 sekund, men det er det ikke med nål.. og nålen må jo ut, og dobben inn.. så det vil gjøre mere vondt enn med pistol. det vet jeg, siden jeg har flere piercinger.. det tar mye lenger tid..

Og forresten - hull i ørene er mindre vondt enn andre steder på kroppen, uansett metode :)

Skrevet

Jeg har begge typer tatovering, og kjenner helt klart at de som er skutt med pistol er mer "klumpete" og ikke like pene som de som er tatt med nål. Noe mer vitenskapelig enn det har jeg ikke, bare egen erfaring altså :)

Begge typer _tatovering_??

Skrevet

Du setter da for pokker ikke hull i ørene på en 4,5 år gammel gutt??? Eller jente, for den saks skyld.

Det kan man da "for pokker meg" gjøre, hvis man vil:-) Mine tantebarn fikk på 1-årsdagen sin:-)

Gjest Litt sjokka
Skrevet

Det kan man da "for pokker meg" gjøre, hvis man vil:-) Mine tantebarn fikk på 1-årsdagen sin:-)

Igjen: Galskap. Man kan jo like gjerne gi barna sine en tatovering. Ca. like smertefullt.

Gjest Thea89
Skrevet

Og forresten - hull i ørene er mindre vondt enn andre steder på kroppen, uansett metode :)

om jeg hadde kunnet velge å tatt piercing med pistol, og ikke med nål,

hadde jeg gjort det. nettopp fordi det tar lengre tid å ta med nål, enn

med pistol. og de holder på mere med selve hullet når de bruker nål.

fårr de må sette inn dobben for hånd. siden den ikke skytes inn av seg

selv, noe de gjør med pistol.

Skrevet

Igjen: Galskap. Man kan jo like gjerne gi barna sine en tatovering. Ca. like smertefullt.

Jeg synes nå det er en vesentlig forskjell på hull i ørene på barn og en tatovering da, og det synes du også når du tenker deg om.

Sååå vondt er det nå ikke heller da - min fikk da hun var 7, hun skvatt idet det ble skutt, men ellers ingenting - og hun er ikke spesielt tøff når det gjelder smerte.

Men for all del - la vær å gi dine barn hull i ørene, men la andre gi sine barn det hvis de ønsker....Så enkelt er det faktisk...

Gjest mallet
Skrevet

om jeg hadde kunnet velge å tatt piercing med pistol, og ikke med nål,

hadde jeg gjort det. nettopp fordi det tar lengre tid å ta med nål, enn

med pistol. og de holder på mere med selve hullet når de bruker nål.

fårr de må sette inn dobben for hånd. siden den ikke skytes inn av seg

selv, noe de gjør med pistol.

Da tror jeg du har vært hos en klønete eller uerfaren piercer. De flinke stikker nålen igjennom, og trer smykket inn samtidig som de trekker nålen ut igjen, fort og greit som bare det.

Gjest mallet
Skrevet

Begge typer _tatovering_??

Øh, skrev jeg det? Piercing, mente jeg selvsagt :P Er visst litt i svime i dag...

Skrevet

Jeg synes i allefall det er helt latterlig. Og så vondt som det gjør! Stakkars unge.

Og om jeg hadde sett en liten gutt med diamant i øret, hadde jeg tenkt mitt om foreldrene. Han heter vel gjerne Chris, Kevin eller Ronny i tillegg...

Du er passe forutinntatt...

Skrevet

Du dømme da for pokker ikke folk etter hva de heter??????????

Skrevet

Du setter da for pokker ikke hull i ørene på en 4,5 år gammel gutt??? Eller jente, for den saks skyld.

Nei i fua...

Skrevet

Øh, skrev jeg det? Piercing, mente jeg selvsagt :P Er visst litt i svime i dag...

Hihi, ja du gjorde det:-) Jeg skjønte selvfølgelig hva du mente, men jeg synes det var vel drastisk å skulle tatovere med pistol;-)

Gjest Litt sjokka
Skrevet

Du dømme da for pokker ikke folk etter hva de heter??????????

Nei, foreldrene.

Skrevet

Nei, foreldrene.

Det sier mer om deg enn foreldrene.

Gjest Litt sjokka
Skrevet

Det sier mer om deg enn foreldrene.

Neppe. Og tipper knerten din, med diamant i øret, heter noe i de baner.

Skrevet

*LOL* Så feil går det ann å ta!!!

Skrevet

Det er nok nå.

Gjest Litt sjokka
Skrevet

Det er nok nå.

Nok? Jeg må da få lov til å si at jeg synes det er helt latterlig med hull i ørene på små barn, og at jeg tror det er en viss type foreldre som velger å gjøre dette mot barna sine (for ettåringer har neppe ytret ønske om det selv).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...