mum Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Bloody Mary mix (ikke netthandel)? 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Du kan lage det selv. Det er ikke så vanskelig. 1 quart good-quality tomato juice 6 oz. Worcestershire sauce 1 oz. freshly squeezed lemon juice 2 T Tabasco sauce 1 T red pepper flakes 1 T cracked black pepper 1 t dried dill, or 2 t chopped fresh dill ¼ C grated fresh horseradish Directions: In a blender, combine all ingredients and blend for 1 minute. Use as needed. The mix will last for up to 2 days, covered and refrigerated. Enough for 5 0 Siter
mum Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Du kan lage det selv. Det er ikke så vanskelig. 1 quart good-quality tomato juice 6 oz. Worcestershire sauce 1 oz. freshly squeezed lemon juice 2 T Tabasco sauce 1 T red pepper flakes 1 T cracked black pepper 1 t dried dill, or 2 t chopped fresh dill ¼ C grated fresh horseradish Directions: In a blender, combine all ingredients and blend for 1 minute. Use as needed. The mix will last for up to 2 days, covered and refrigerated. Enough for 5 Tikktakk Jølsen.Skal legge denne til oppskriftene mine. Vil jo så gjerne ha tak i disse boksene med ferdig mix. Får fortsette å lete. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Tikktakk Jølsen.Skal legge denne til oppskriftene mine. Vil jo så gjerne ha tak i disse boksene med ferdig mix. Får fortsette å lete. Er det Mr & Mrs T du vil kjøpe? Sånne de selger på flyet? Du kan kjøpe de på Tax Free, samt på et par butikker med større utvalg. Jeg vet ikke hvilke butikker det er, men tipper du kan få tak i de hvis du søker på nett? 0 Siter
mum Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Er det Mr & Mrs T du vil kjøpe? Sånne de selger på flyet? Du kan kjøpe de på Tax Free, samt på et par butikker med større utvalg. Jeg vet ikke hvilke butikker det er, men tipper du kan få tak i de hvis du søker på nett? Ja det er mr & mrs T mix jeg vil ha. Takk for tax free tipset! Prøver der i morgen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Ja det er mr & mrs T mix jeg vil ha. Takk for tax free tipset! Prøver der i morgen. Hmm, har lyst på en skikkelig Bloody Mary nå. Må innrømme at jeg foretrekker Mr & Mrs T framfor hjemmelaget mix :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.