Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Bloody Mary mix (ikke netthandel)?

Skrevet

Du kan lage det selv. Det er ikke så vanskelig.

1 quart good-quality tomato juice

6 oz. Worcestershire sauce

1 oz. freshly squeezed lemon juice

2 T Tabasco sauce

1 T red pepper flakes

1 T cracked black pepper

1 t dried dill, or 2 t chopped fresh dill

¼ C grated fresh horseradish

Directions:

In a blender, combine all ingredients and blend for 1 minute. Use as needed. The mix will last for up to 2 days, covered and refrigerated.

Enough for 5

Skrevet

Du kan lage det selv. Det er ikke så vanskelig.

1 quart good-quality tomato juice

6 oz. Worcestershire sauce

1 oz. freshly squeezed lemon juice

2 T Tabasco sauce

1 T red pepper flakes

1 T cracked black pepper

1 t dried dill, or 2 t chopped fresh dill

¼ C grated fresh horseradish

Directions:

In a blender, combine all ingredients and blend for 1 minute. Use as needed. The mix will last for up to 2 days, covered and refrigerated.

Enough for 5

Tikktakk Jølsen.Skal legge denne til oppskriftene mine. Vil jo så gjerne ha tak i disse boksene med ferdig mix. Får fortsette å lete.

Skrevet

Tikktakk Jølsen.Skal legge denne til oppskriftene mine. Vil jo så gjerne ha tak i disse boksene med ferdig mix. Får fortsette å lete.

Er det Mr & Mrs T du vil kjøpe? Sånne de selger på flyet? Du kan kjøpe de på Tax Free, samt på et par butikker med større utvalg. Jeg vet ikke hvilke butikker det er, men tipper du kan få tak i de hvis du søker på nett?

Skrevet

Er det Mr & Mrs T du vil kjøpe? Sånne de selger på flyet? Du kan kjøpe de på Tax Free, samt på et par butikker med større utvalg. Jeg vet ikke hvilke butikker det er, men tipper du kan få tak i de hvis du søker på nett?

Ja det er mr & mrs T mix jeg vil ha. Takk for tax free tipset! Prøver der i morgen.

Skrevet

Ja det er mr & mrs T mix jeg vil ha. Takk for tax free tipset! Prøver der i morgen.

Hmm, har lyst på en skikkelig Bloody Mary nå. Må innrømme at jeg foretrekker Mr & Mrs T framfor hjemmelaget mix :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...