Gjest fullgnist Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Noen gode tips for å unngå statisk elektrisitet innendørs. Det gnistrer når jeg berører ting, og når jeg reiser meg fra stolen hører jeg at det knitrer. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kan være vaskemiddelet eller skyllemiddelet ditt du bør skifte ut. Ellers må du kjøpe sko som beskytter mot statisk elektrisitet. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kjøp deg sprayflaske, ha på en liten dæsj med tøymykner og fyll opp med vann. Spray bittelitt på møbler og klær - ikke mye, bare en bitteliten sprut. Fungerer i alle fall veldig godt i bilen vår, jeg får støt når jeg går ut av den hvis jeg ikke ha sprayet setene på en stund. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hmm, du er ikke tilfeldigvis gravid? Høres jo helt tullete ut, men jeg var skikkelig plaget med dette mens jeg gikk gravid! Det gnistret rundt meg hele dagen, og jeg blei nervøs til slutt! Turde ikke ta i metall, for da spraket det skikkelig, og gjorde "vondt" lenge etterpå! Samboeren stakk alltid en finger borti meg før han kysset meg, ellers fikk vi oss en skikkelig karamell midt på truten begge to:-/ Så hvis du er gravid, tenk etter om det startet da du blei det... 0 Siter
Gjest fullgnist Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hmm, du er ikke tilfeldigvis gravid? Høres jo helt tullete ut, men jeg var skikkelig plaget med dette mens jeg gikk gravid! Det gnistret rundt meg hele dagen, og jeg blei nervøs til slutt! Turde ikke ta i metall, for da spraket det skikkelig, og gjorde "vondt" lenge etterpå! Samboeren stakk alltid en finger borti meg før han kysset meg, ellers fikk vi oss en skikkelig karamell midt på truten begge to:-/ Så hvis du er gravid, tenk etter om det startet da du blei det... Nei jeg er ikke gravid men opplever det samme som du gjorde. Gruer meg til å skru av tv`en f.eks da det gir en skikkelig karamell. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kjøp deg sprayflaske, ha på en liten dæsj med tøymykner og fyll opp med vann. Spray bittelitt på møbler og klær - ikke mye, bare en bitteliten sprut. Fungerer i alle fall veldig godt i bilen vår, jeg får støt når jeg går ut av den hvis jeg ikke ha sprayet setene på en stund. Jeg fikk tips her inne om å holde i bildøren til jeg stod ute på bakken, det hjalp mot støt. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg fikk tips her inne om å holde i bildøren til jeg stod ute på bakken, det hjalp mot støt. Det skal jeg teste en gang - takk for tips! 0 Siter
Loralei Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Den elektrisiteten ja.. Arg.... Vurderer snart å starte utleie av meg selv som nød generator ;-p 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei jeg er ikke gravid men opplever det samme som du gjorde. Gruer meg til å skru av tv`en f.eks da det gir en skikkelig karamell. He he, det gruet jeg alltid for også! Og bilen var ille! Det å lukke igjen bildøren etter å ha gått ut av bilen... Huff! For meg hjalp det å føde:-) Men det blir jo værre for deg da...! Har ingen gode tips for å bli kvitt det dessverre, men før du tar i elektriske apparater eller metall - ta på så mange andre ting du kan! Jeg gikk og tok i salongbordet, sofaen og andre ting jeg kom forbi før jeg slo av tven. Tror jeg fikk ladet ut elektrisiteten på den måten, for da fikk jeg ikke støt av tven faktisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.