KaVa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Så supert : ) Ha en riktig god tur da,og kos dere masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Så bra! God tur, kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Kan ikke forestille meg hva dere gàr igjennom nà...Dere er i tankene mine KaVa... Dette skal gà bra! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så ufattelig urettferdig! Ønsker dere en flott helg og masse lykke til fremover. *varme og positive tanker til dere* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er det som har skjedd? Har barnet henens fått tilbakefall? Finner ingen tråd siste dager om det. Håper inderlig alt går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er det som har skjedd? Har barnet henens fått tilbakefall? Finner ingen tråd siste dager om det. Håper inderlig alt går bra. Ja, kreften er kommet tilbake med spredning, dessverre, så kampen mot dette, begynner til mandag..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes. Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen. Igjen - takk for alle gode tanker! Kjære dere! *trøste- og oppmuntringsklem* Hva kan man si... jeg mangler ord. Hva er adressen til Sigrids side? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208367193' post='3853133] Kjære dere! *trøste- og oppmuntringsklem* Hva kan man si... jeg mangler ord. Hva er adressen til Sigrids side? Sjekk FB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fra mor med familie Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Det finnes ingen ord som dekker de smertene en mor eller far kan føle over urettferdigheten som desverre noen ganger rammer ens barn. Derfor skal jeg ikke prøve å sette ord på det dere går gjennom nå. Jeg med min familie ønsker dere en nydelig, harmonisk, fredelig og lykkelig tur. Håper ikke gud har tidlige planer for den vakre, men at dere "bare" har fått tildelt en av livets mer kraftige utfordringer før dere igjen kan samles i lykke som en familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fryktelig trist å høre, det er urettferdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes. Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen. Igjen - takk for alle gode tanker! Vil bare ønske dere lykke til. Jeg ble satt helt ut her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Så trist dette var :((( Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sjekk FB. Hva er Fb ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Dette er nesten uvirkelig, jeg har fulgt med trådene fra deg tidligere, samtidig som vi har hatt bekjente med et barn som kjempet mot kreft og ble kvitt det. I helga fikk vi imidlertid sjokk-beskjeden om at kreften er tilbake, heldigvis ikke spredning hos henne, og nå leser jeg at dere opplever det samme. Lykke, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Dette var veldig trist Føler med dere, og håper at dette vil gå bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Kjære kjære dere, jeg vet ikke hva jeg kan si annet enn masse lykke til.. og jeg tenker stadig på dere... Og håper virkelig dere får noen flotte dager i Paris!! Hilsen (tidligere) mij 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Å nei, det var veldig trist å høre. Mange varme tanker sendes hele familien fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Nei, så ufattelig trist dette var. Finnes ikke ord for dette.Ønsker dere masse lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes. Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen. Igjen - takk for alle gode tanker! Jeg "kjenner" dere jo ikke, men likevel... Jeg ønsker dere alt vel!! Håper det går bra for jenta deres!!! Masse masse Lykke til!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Så fint at det ordnet seg med reisen! Håper det blir et fantastisk opphold og at alle samler krefter til neste uke og ukene fremover!! Krysser alle fingre og tær for dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.