Gå til innhold

Send noen gode tanker til KaVa...

Gjest også mamma til små barn

Anbefalte innlegg

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

2

• KaVa

2

• Sofies mamma

2

• tzatziki1365380058

2

Gjest D*lilith

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Så supert : )

Ha en riktig god tur da,og kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Oppdatering:

Så bra! God tur, kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Oppdatering:

Kan ikke forestille meg hva dere gàr igjennom nà...Dere er i tankene mine KaVa... Dette skal gà bra!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakki1365380609

Så ufattelig urettferdig! Ønsker dere en flott helg og masse lykke til fremover. *varme og positive tanker til dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Hva er det som har skjedd? Har barnet henens fått tilbakefall? Finner ingen tråd siste dager om det. Håper inderlig alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Hva er det som har skjedd? Har barnet henens fått tilbakefall? Finner ingen tråd siste dager om det. Håper inderlig alt går bra.

Ja, kreften er kommet tilbake med spredning, dessverre, så kampen mot dette, begynner til mandag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes.

Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen.

Igjen - takk for alle gode tanker!

Kjære dere! *trøste- og oppmuntringsklem* Hva kan man si... jeg mangler ord.

Hva er adressen til Sigrids side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208367193' post='3853133]

Kjære dere! *trøste- og oppmuntringsklem* Hva kan man si... jeg mangler ord.

Hva er adressen til Sigrids side?

Sjekk FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fra mor med familie

Oppdatering:

Det finnes ingen ord som dekker de smertene en mor eller far kan føle over urettferdigheten som desverre noen ganger rammer ens barn.

Derfor skal jeg ikke prøve å sette ord på det dere går gjennom nå.

Jeg med min familie ønsker dere en nydelig, harmonisk, fredelig og lykkelig tur.

Håper ikke gud har tidlige planer for den vakre, men at dere "bare" har fått tildelt en av livets mer kraftige utfordringer før dere igjen kan samles i lykke som en familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes.

Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen.

Vil bare ønske dere lykke til. Jeg ble satt helt ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering:

Dette er nesten uvirkelig, jeg har fulgt med trådene fra deg tidligere, samtidig som vi har hatt bekjente med et barn som kjempet mot kreft og ble kvitt det. I helga fikk vi imidlertid sjokk-beskjeden om at kreften er tilbake, heldigvis ikke spredning hos henne, og nå leser jeg at dere opplever det samme.

Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Dette var veldig trist :( Føler med dere, og håper at dette vil gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Oppdatering:

Kjære kjære dere, jeg vet ikke hva jeg kan si annet enn masse lykke til.. og jeg tenker stadig på dere... Og håper virkelig dere får noen flotte dager i Paris!! Hilsen (tidligere) mij

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Nei, så ufattelig trist dette var. Finnes ikke ord for dette.Ønsker dere masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Jeg "kjenner" dere jo ikke, men likevel... Jeg ønsker dere alt vel!! Håper det går bra for jenta deres!!!

Masse masse Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Oppdatering:

Så fint at det ordnet seg med reisen!

Håper det blir et fantastisk opphold og at alle samler krefter til neste uke og ukene fremover!!

Krysser alle fingre og tær for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...