Gå til innhold

Send noen gode tanker til KaVa...

Gjest også mamma til små barn

Anbefalte innlegg

Tenker også masse på dere og det vakre barnet deres. Håper helgen blir fantastisk og at den gir dere krefter og stå på vilje.

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

2

• KaVa

2

• Sofies mamma

2

• tzatziki1365380058

2

Sofies mamma

Ja, kreften er kommet tilbake med spredning, dessverre, så kampen mot dette, begynner til mandag.....

Uff, det er det verste jeg har hørt. HUn skrev jo om magesmerter for noen dager siden og jeg fikk en vemmelig følelse i hele meg.

Dere må ha lykke til, KaVa, ingen av oss kan forestille oss hva dere går gjennom. Men jeg skal tenke på dere,selvom jeg ikke aner hvem dere er. Det gjør så inntrykk, jeg skal be noen bønner for dere. Jeg blir litt religiøs av slike historier som deres, kan ikke la være å tro på noe godt og noe som skal hjelpe dere. Må dere får all hjelp og omsorg og ro dere trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Yes! God tur til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes.

Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen.

Igjen - takk for alle gode tanker!

Kjære kjære Kava!

Føler nesten at jeg kjenner dere, selv om vi aldri har møttes. Det var vondt å få høre om at dere igjen må kjempe for at jenta deres skal bli frisk. Hun er like gammel som mi minste.

Jeg vil sende mange varme tanker til dere - og jeg vil be for dere, be om at kreften forsvinner fullstendig fra Sigrids kropp.

Ønsker dere en god helg i Paris - og kraft og mot for det dere skal gjennom fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender alle mulige gode vibber og tenker at dette er for urettferdig!!

Mannen min ble også berørt av denne historien.. Vi har jo en datter på samme alder som KaVa sin skjønne datter :-/

*varme tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Ha en strålende helg alle fem!

Klem og varme tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering:

Så flott at det ordnet seg.

Kos dere masse i helga, og lykke til med den harde kampen framover. Det er mange som føler med dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode tanker jeg kan samle sammen sendes til KaVa og familie. Spesielt alle som har barn kan til en viss grad forestille seg hva dere går igjennom nå ,selv om man ikke vet det før man er der. Lykke, lykke til i kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rich and Beautiful

Dette var fryktelig trist å lese! Har vært borte noen dager, og hadde fått flere mailer fra "Caring Bridge" i mellomtiden. Jeg har blitt så vant til å lese om fremgangen for den tapre lille jenten og familien hennes, så dette kom som et sjokk.

Jeg ønsker hele familien alt godt, håper de får en etter forholdene fin tur til Paris, og at de får ladet batteriene så de er fulladet til en ny kamp mot sykdommen.

Mange varme hilsner fra (Pås)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre om tilbakefallet!

Men den sterke, tapre, nydelige jenta deres klarer seg gjennom dette også! Vær sterke sammen med henne, og se frem til tiden da alt dette er over! Da kan dere alle sammen dra tilbake til Paris uten tunge tanker i hodet!

Lykke til med videre kamp!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valnøtt

Oppdatering:

Jeg fant siden deres.

For et utrolig vakkert, nydelig barn. Jeg håper hun vil kose seg i Paris. Og jeg håper dere får god hjelp på sykehuset på mandag, jeg skal tenke på dere.

Stor, stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykketil!

Jeg fant siden deres.

For et utrolig vakkert, nydelig barn. Jeg håper hun vil kose seg i Paris. Og jeg håper dere får god hjelp på sykehuset på mandag, jeg skal tenke på dere.

Stor, stor klem!

Hva er siden?

Vil så gjerne sende noen ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...