Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 http://www.caringbridge.org/cb/inputSiteName.do?method=search&siteName=sigridvhansen Sitter her med tårer i øynene... Gode tanker sendes herved til KaVa og familien. Takk for linken. Får tårer i øynene, håper så indelig det går bra med lille Sigrid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trioen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kjære KaVa med familie. Alle gode tanker til dere og vi krysser fingre for at lillejenta deres klarer også disse brasene. Håper dere klarer å kose dere på tur og at dere stiller med masse nytt pågangs mot også denne gangen. Vi føler med dere og vet at det blir kjempe tøft, men stå på for go`jenta. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes. Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen. Igjen - takk for alle gode tanker! Kjære Kava. Dette var utrolig triste nyheter :,( Håper dere får kost dere i Paris under omstendighetene. Tenker på dere og krysser fingre for at dette skal gå bra. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 http://www.caringbridge.org/cb/inputSiteName.do?method=search&siteName=sigridvhansen Sitter her med tårer i øynene... Gode tanker sendes herved til KaVa og familien. Dette er sterkt. Tårene triller. Ser ut som ei skjønn jente, dette skulle ikke vært lov. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Kjære KaVa, Det er ingenting jeg kan si som gjør dette noe bedre for dere, men jeg håper dere klarer å få til en morsom og minnerik helg! Ønsker dere alt godt, og lykke til videre på ferden... Det føles nesten som jeg kjenner dere nå - vi har jo fulgt dere så lenge... GOD TUR!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbb Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Oppdatering: Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag. Lykke til med den tøffe kampen! Livet er jaggu meg ikke rettferdig :-( Håper dere får ei fin og minnerik helg!! varme tanker fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen ganger er livet bare FOR urettferdig... Her krysses alt som krysses kan! Sambo ble satt ut her også.. Ønsker dere all mulig lykke til med tiden framover! Måtte den beste - i dette tilfellet Sigrid - vinne! Og måtte kreften tape! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes. Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen. Igjen - takk for alle gode tanker! For et sjokk! Og så trist å høre om tilbakefallet! Stor klem til dere alle og lykke til i kampen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Uff, dette var trist! Jeg håper på det beste!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Himmel og hav,- så fryktelige nyheter! Har vært borte fra DOL noen dager og ikke fått med meg dette. Imponert over familien som klarer å ta seg sammen og gi henne noen gode dager i Disneyland før alvoret starter! Jeg vet ikke om jeg hadde klart det midt oppi sjokket... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.