Gå til innhold

Send noen gode tanker til KaVa...

Gjest også mamma til små barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

2

• KaVa

2

• Sofies mamma

2

• tzatziki1365380058

2

Kjære KaVa med familie.

Alle gode tanker til dere og vi krysser fingre for at lillejenta

deres klarer også disse brasene. Håper dere klarer å kose dere på tur og at dere stiller med masse nytt pågangs mot også denne gangen. Vi føler med dere og vet at det blir kjempe tøft, men stå på for go`jenta.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes.

Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen.

Igjen - takk for alle gode tanker!

Kjære Kava. Dette var utrolig triste nyheter :,( Håper dere får kost dere i Paris under omstendighetene. Tenker på dere og krysser fingre for at dette skal gå bra. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Kjære KaVa,

Det er ingenting jeg kan si som gjør dette noe bedre for dere, men jeg håper dere klarer å få til en morsom og minnerik helg! Ønsker dere alt godt, og lykke til videre på ferden...

Det føles nesten som jeg kjenner dere nå - vi har jo fulgt dere så lenge...

GOD TUR!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Vi reiser til Oslo i kveld - og paris i morgen! Vi klarte å få tak i både hotell og flybilletter! Vi skal kose oss i helgen. Så får vi begynne kampen på mandag.

Lykke til med den tøffe kampen!

Livet er jaggu meg ikke rettferdig :-(

Håper dere får ei fin og minnerik helg!!

varme tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger er livet bare FOR urettferdig...

Her krysses alt som krysses kan! Sambo ble satt ut her også..

Ønsker dere all mulig lykke til med tiden framover! Måtte den beste - i dette tilfellet Sigrid - vinne! Og måtte kreften tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange gode ord - både her og på Sigrids side. Som dere sikkert skjønner, kom dette som et sjokk for oss. Sigrid er tilsynelatende superfrisk og i fin form - men så har dette monsteret alså igjen tatt plass i den lille kroppen hennes.

Jeg driver og styrer akkurat nå med å forsøke å komme oss til Paris - ikke lett å sitte nordpå å organisere sånt på et blunk, nei... Men samtidig tar det tankene vekk fra situasjonen.

Igjen - takk for alle gode tanker!

For et sjokk! Og så trist å høre om tilbakefallet!

Stor klem til dere alle og lykke til i kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav,- så fryktelige nyheter! Har vært borte fra DOL noen dager og ikke fått med meg dette.

Imponert over familien som klarer å ta seg sammen og gi henne noen gode dager i Disneyland før alvoret starter! Jeg vet ikke om jeg hadde klart det midt oppi sjokket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...