Gjest midia Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har slitt litt med biller på kjøkkenet en stund og har derfor lagt mat i tette glass krukker. Nå skulle jeg ta ut en pose ris fra en krukke, da "kravler" det biller ut av de små hullene på risposen! Har disse billene greid å sneket seg inn gjennom lokket på glasskrukka? 0 Siter
Gjest Skadedyr Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hva med å få ryddet opp i det en gang for alle, istedetfor å måtte ha mat "innelåst"? Billene forsvinner jo ikke av den grunn, men vil fortsette å spre seg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hva med å få ryddet opp i det en gang for alle, istedetfor å måtte ha mat "innelåst"? Billene forsvinner jo ikke av den grunn, men vil fortsette å spre seg. Det blir nytt kjøkken om noen uker, så det er lettere å få bukt med dem når alt er revet ut derfor venter vi. Men at de er inne i glasskrukka er et mysterium!? 0 Siter
Gjest Skadedyr Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det blir nytt kjøkken om noen uker, så det er lettere å få bukt med dem når alt er revet ut derfor venter vi. Men at de er inne i glasskrukka er et mysterium!? De var sikkert i risposen allerede, før du hadde posen i krukka. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det blir nytt kjøkken om noen uker, så det er lettere å få bukt med dem når alt er revet ut derfor venter vi. Men at de er inne i glasskrukka er et mysterium!? Kanskje de er kommet med risen. Hilsen 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 De var sikkert i risposen allerede, før du hadde posen i krukka. Ja det er det jeg lurer på at de har. De gikk rett fra handleposen og inn i krukka hos oss så det er vanskelig å tro at de er kommet fra mitt kjøkken. 0 Siter
Babette Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kanskje de har feiltolket nicket ditt og tror du sier ja til midd? (Midd? Ja!) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kanskje de har feiltolket nicket ditt og tror du sier ja til midd? (Midd? Ja!) hahaha kanskje det ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kanskje de har feiltolket nicket ditt og tror du sier ja til midd? (Midd? Ja!) *LOL* 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ja det er det jeg lurer på at de har. De gikk rett fra handleposen og inn i krukka hos oss så det er vanskelig å tro at de er kommet fra mitt kjøkken. Vi har helt nytt kjøkken nå, men har oppdaget en sånn svart liten bille allerede. Så de kommer med maten, ja.. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.