Gå til innhold

æsj nå er jeg invadert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt litt med biller på kjøkkenet en stund og har derfor lagt mat i tette glass krukker.

Nå skulle jeg ta ut en pose ris fra en krukke, da "kravler" det biller ut av de små hullene på risposen!

Har disse billene greid å sneket seg inn gjennom lokket på glasskrukka?

Gjest Skadedyr
Skrevet

Hva med å få ryddet opp i det en gang for alle, istedetfor å måtte ha mat "innelåst"? Billene forsvinner jo ikke av den grunn, men vil fortsette å spre seg.

Skrevet

Hva med å få ryddet opp i det en gang for alle, istedetfor å måtte ha mat "innelåst"? Billene forsvinner jo ikke av den grunn, men vil fortsette å spre seg.

Det blir nytt kjøkken om noen uker, så det er lettere å få bukt med dem når alt er revet ut derfor venter vi.

Men at de er inne i glasskrukka er et mysterium!?

Gjest Skadedyr
Skrevet

Det blir nytt kjøkken om noen uker, så det er lettere å få bukt med dem når alt er revet ut derfor venter vi.

De var sikkert i risposen allerede, før du hadde posen i krukka.

Gjest mandolina
Skrevet

Kanskje de er kommet med risen.

Hilsen

Skrevet

De var sikkert i risposen allerede, før du hadde posen i krukka.

Ja det er det jeg lurer på at de har. De gikk rett fra handleposen og inn i krukka hos oss så det er vanskelig å tro at de er kommet fra mitt kjøkken.

Skrevet

Kanskje de har feiltolket nicket ditt og tror du sier ja til midd?

(Midd? Ja!)

Skrevet

(Midd? Ja!)

hahaha kanskje det :))

Skrevet

(Midd? Ja!)

*LOL*

Gjest minnah
Skrevet

Ja det er det jeg lurer på at de har. De gikk rett fra handleposen og inn i krukka hos oss så det er vanskelig å tro at de er kommet fra mitt kjøkken.

Vi har helt nytt kjøkken nå, men har oppdaget en sånn svart liten bille allerede. Så de kommer med maten, ja.. :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...