Gjest Tage i hagen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1763150.ece Greit, hun er ute etter å få pr igjen, noe hun får(som vanlig). Åkkesom, jeg har tenkt akkurat det samme som henne i denne situasjonen. Hva med å belønne oss "moderne slaver" en gang? Det er de samme menneskene som blir invitert, gang på gang.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Helt enig kritikken fra henne;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Helt enig med henne for en gangs skyld. Er drittsur fordi jeg ikke ble bedt, jeg som hadde halvrund dag den dagen det var åpning og alt. Dårlig research fra de som inviterte. ;-( 0 Siter
Gjest aaaaaaaaaaaaaaah Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg må le! Hun har neppe klart å tenke ut denne kritikken på egen hånd. Sikkert noen venner med hjerne som har tenkt for henne ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.