Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føttene demonstrerer, føttene har fått nok, føttene vil ha frihet, her i sin egen kropp.

Den reklamen er så ekkel, med de tærne som er levende ansikter, blæh!

Skrevet

Usj..Liker ikke tær jeg heller..Spesielt mannetær..

Skrevet

Usj..Liker ikke tær jeg heller..Spesielt mannetær..

Har ikke noe i mot tær, jeg synes bare den reklamen er ekkel. De ansiktene på tærne har jo tenner og alt. Hadde mareritt om at tærne mine var sånn, de snakket og skulle bite :D

Skrevet

Har ikke noe i mot tær, jeg synes bare den reklamen er ekkel. De ansiktene på tærne har jo tenner og alt. Hadde mareritt om at tærne mine var sånn, de snakket og skulle bite :D

*LOL* For et mareritt!

Skrevet

*LOL* For et mareritt!

Jaaaa!

Men nå er det vel strengt talt sovetid. God natt! :-)

Skrevet

Jaaaa!

Men nå er det vel strengt talt sovetid. God natt! :-)

Herregud å tidlig du køyer ;0)

Natti natt, sove søtt og drømme gode drømmer ;0)

Skrevet

Herregud å tidlig du køyer ;0)

Natti natt, sove søtt og drømme gode drømmer ;0)

Fordi jeg må være på jobb drittidlig i morgen og hvis jeg ikke får sove skikkelig, blir jeg kjempegrineste og nebbete mot de som jobber for meg!

Søte drømmer til deg også, goody-goody-goo! :-)

Skrevet

Fordi jeg må være på jobb drittidlig i morgen og hvis jeg ikke får sove skikkelig, blir jeg kjempegrineste og nebbete mot de som jobber for meg!

Søte drømmer til deg også, goody-goody-goo! :-)

He, he, da er det best du kryper under dyna ja :0)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, den er skikkelig ekkel! *grøsser bare ved tanken* Selv jeg som har skomani mister lysten til å handle sko av den reklamen der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...