Jølsen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Føttene demonstrerer, føttene har fått nok, føttene vil ha frihet, her i sin egen kropp. Den reklamen er så ekkel, med de tærne som er levende ansikter, blæh! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Usj..Liker ikke tær jeg heller..Spesielt mannetær.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Usj..Liker ikke tær jeg heller..Spesielt mannetær.. Har ikke noe i mot tær, jeg synes bare den reklamen er ekkel. De ansiktene på tærne har jo tenner og alt. Hadde mareritt om at tærne mine var sånn, de snakket og skulle bite 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har ikke noe i mot tær, jeg synes bare den reklamen er ekkel. De ansiktene på tærne har jo tenner og alt. Hadde mareritt om at tærne mine var sånn, de snakket og skulle bite *LOL* For et mareritt! 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 *LOL* For et mareritt! Jaaaa! Men nå er det vel strengt talt sovetid. God natt! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jaaaa! Men nå er det vel strengt talt sovetid. God natt! :-) Herregud å tidlig du køyer ;0) Natti natt, sove søtt og drømme gode drømmer ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Herregud å tidlig du køyer ;0) Natti natt, sove søtt og drømme gode drømmer ;0) Fordi jeg må være på jobb drittidlig i morgen og hvis jeg ikke får sove skikkelig, blir jeg kjempegrineste og nebbete mot de som jobber for meg! Søte drømmer til deg også, goody-goody-goo! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Fordi jeg må være på jobb drittidlig i morgen og hvis jeg ikke får sove skikkelig, blir jeg kjempegrineste og nebbete mot de som jobber for meg! Søte drømmer til deg også, goody-goody-goo! :-) He, he, da er det best du kryper under dyna ja :0) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Ja, den er skikkelig ekkel! *grøsser bare ved tanken* Selv jeg som har skomani mister lysten til å handle sko av den reklamen der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.