Gå til innhold

dette vet sikkert noen!

Anbefalte innlegg

Gjest metmemb
Skrevet

Hei!!

Er på desperat jakt etter å få kjøpt 2 eller 3 billetter til en konsert som er utsolgt... Men hvordan vet jeg at de som averterer feks gjennom finn.no ikke lurer meg?? Er jorimlig krise å reise til den andre siden av landet med false billetter!!

Glad for svar/erfaringer!!

Skrevet

Har du sjekket billetservice.com?

De kjøper opp av billett kontoret, og selger de litt dyrere.

Jeg kjøpte billetter på finn i fjor, det gikk fint :0)

Snorkfrøken
Skrevet

Har du sjekket billetservice.com?

De kjøper opp av billett kontoret, og selger de litt dyrere.

Jeg kjøpte billetter på finn i fjor, det gikk fint :0)

Billettservice selger billetter på vegne av arrangør. Billettkontoret er svartebørs. De har forøvrig ikke lov å selge billetter til høyere pris enn hva som står på billetten.

Skrevet

Billettservice selger billetter på vegne av arrangør. Billettkontoret er svartebørs. De har forøvrig ikke lov å selge billetter til høyere pris enn hva som står på billetten.

Billett er billett.. ;0)

Kjøte nettopp en fra billettkontoret, betalte dobbel pris..

Men da fulgte også med en to retters middag, og ei øl.. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...