Gjest metmemb Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei!! Er på desperat jakt etter å få kjøpt 2 eller 3 billetter til en konsert som er utsolgt... Men hvordan vet jeg at de som averterer feks gjennom finn.no ikke lurer meg?? Er jorimlig krise å reise til den andre siden av landet med false billetter!! Glad for svar/erfaringer!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har du sjekket billetservice.com? De kjøper opp av billett kontoret, og selger de litt dyrere. Jeg kjøpte billetter på finn i fjor, det gikk fint :0) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Har du sjekket billetservice.com? De kjøper opp av billett kontoret, og selger de litt dyrere. Jeg kjøpte billetter på finn i fjor, det gikk fint :0) Billettservice selger billetter på vegne av arrangør. Billettkontoret er svartebørs. De har forøvrig ikke lov å selge billetter til høyere pris enn hva som står på billetten. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Billettservice selger billetter på vegne av arrangør. Billettkontoret er svartebørs. De har forøvrig ikke lov å selge billetter til høyere pris enn hva som står på billetten. Billett er billett.. ;0) Kjøte nettopp en fra billettkontoret, betalte dobbel pris.. Men da fulgte også med en to retters middag, og ei øl.. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.