Gjest fjerne feriemål Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hvorfor er det så populært å reise til Thailand, mer enn Karibien? Er det pga kostnadene. Eller fordi det er nytt og spennende. Mer eksotisk. Jeg har ikke vært noen av stedene. 0 Siter
Speak Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg har ikke vært i Karibien, men kom hjem fra Thailand for et par uker siden. Kan absolutt anbefales. Vennlige mennesker, god mat og godt klima. I tillegg er mye veldig billig. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Tror det er fordi det er så billig i Thailand! :0) Hadde jeg flydd, skulle jeg reist på shopping der ja! 0 Siter
GIN Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har vært begge steder - Thailand har mye bedre atmosfære - bedre mat ..og så klart billigere :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Antar det føles både tryggere og mer eksotisk? I Karibien finnes mye rart, kanskje derfor mange bor på resorter. Men Jamaica og Cuba er fantastisk, tar gjerne med barna dit. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Tror det er fordi det er så billig i Thailand! :0) Hadde jeg flydd, skulle jeg reist på shopping der ja! Har du flyskrekk? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har du flyskrekk? Jeg kan jo ikke si jeg har det, for jeg har aldri prøvd å fly.. Men det frister VELDIG lite ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg kan jo ikke si jeg har det, for jeg har aldri prøvd å fly.. Men det frister VELDIG lite ;0) Har du aldri flydd!? Tror faktisk _aldri_ jeg har truffet en voksen norsk person som aldri har flydd, og jeg kjenner fler med tildels alvorlig flyskrekk! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har du aldri flydd!? Tror faktisk _aldri_ jeg har truffet en voksen norsk person som aldri har flydd, og jeg kjenner fler med tildels alvorlig flyskrekk! Da var det på tide du traff en ;0) Jeg har vært utlandet da, men alltid kjørt bil. He, he! Eller sitter på, for jeg har ikke lappen heller..He, he! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Da var det på tide du traff en ;0) Jeg har vært utlandet da, men alltid kjørt bil. He, he! Eller sitter på, for jeg har ikke lappen heller..He, he! Oisann, om du hverken har lappen eller flydd er du jo _enda_ mer unik! Men du går glipp av mye da, særlig mhp. reising utenlands. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har du aldri flydd!? Tror faktisk _aldri_ jeg har truffet en voksen norsk person som aldri har flydd, og jeg kjenner fler med tildels alvorlig flyskrekk! Her er en til ) Og søsteren min på 22 ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Her er en til ) Og søsteren min på 22 ) Wow! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Oisann, om du hverken har lappen eller flydd er du jo _enda_ mer unik! Men du går glipp av mye da, særlig mhp. reising utenlands. Tja, kommer vel annpå hva slags behov man har ;0) Jeg har vært i mange land, bla. Frankriket (sant Trope), der var det godt og varmt, og masse gøy å shoppe :0) Og Snaxy kjører jo bil, så vi har jo bil da. Og jeg har to bein som fungerer utmerket ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Tja, kommer vel annpå hva slags behov man har ;0) Jeg har vært i mange land, bla. Frankriket (sant Trope), der var det godt og varmt, og masse gøy å shoppe :0) Og Snaxy kjører jo bil, så vi har jo bil da. Og jeg har to bein som fungerer utmerket ;0) ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg har aldri vært i Thailand, men har vært i Karibien flere ganger. Åååå, det er så fantastisk over alt i Karibien!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.