Gregga Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Og jeg gleder meg så! Skal på cruise, med Royal Caribian Cruise Line, og Juwel of the Seas. Ikke noe middelhavscruise, men reiser fra Oslo til Amsterdam. Båten går om noen timer. Luksusen blir akkurat den samme som på et middelhavscruise, og jeg skal kose meg og nyte livet noen dager! Bli oppvartet, komme til dekket bord og oppredd seng. Åh! Det blir digg! Skal stå på balkongen min å vinke god helg til alle:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Vink til meg når du kjører forbi ;o) Øh, har cruisebåtene begynt å svinge oppom løkka nå? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Øh, har cruisebåtene begynt å svinge oppom løkka nå? Jeg er på rehab uti Oslofjorden ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg er på rehab uti Oslofjorden ) Ok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.