Gjest ikke vet jeg men Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvor skal man sende denne prøvingen av ekteskapet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Til prestekontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det sendes til folkeregisteret. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=10027&epslanguage=NO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Til prestekontoret. Det var i gamle dager - nå er det folkeregisteret som gjelder:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det var i gamle dager - nå er det folkeregisteret som gjelder:-) Vi snakker om selve prøvingsattesten, eller? Ikke alle skjemaene som man skal sende inn for å få prøvingsattest? Jeg leverte nemlig prøvingsattesten til prestekontoret for en ukes tid siden. *Forvirra* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vi snakker om selve prøvingsattesten, eller? Ikke alle skjemaene som man skal sende inn for å få prøvingsattest? Jeg leverte nemlig prøvingsattesten til prestekontoret for en ukes tid siden. *Forvirra* Forhåpentligvis sender prestekontoret dette over til folkeregisteret, da. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=10027&epslanguage=NO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Forhåpentligvis sender prestekontoret dette over til folkeregisteret, da. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=10027&epslanguage=NO Jeg tror egentlig vi er enige, men snakker om forskjellige ting? "Erklæringene fra brudepar, forlover eller vitner skal sendes til skattekontoret på det stedet der en av de som skal gifte seg bor." Jepp, det gjorde jeg først. Etter et par uker fikk jeg prøvingsattesten i posten, og det var den jeg leverte til prestekontoret. "Når prøvingen er gjennomført blir prøvingsattesten sendt til brudens bostedsadresse. Den kan også sendes direkte til den som skal vie paret, dersom de har oppgitt denne adressen. Attesten skal brudeparet/partnerne levere til den som skal foreta vielsen." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg tror egentlig vi er enige, men snakker om forskjellige ting? "Erklæringene fra brudepar, forlover eller vitner skal sendes til skattekontoret på det stedet der en av de som skal gifte seg bor." Jepp, det gjorde jeg først. Etter et par uker fikk jeg prøvingsattesten i posten, og det var den jeg leverte til prestekontoret. "Når prøvingen er gjennomført blir prøvingsattesten sendt til brudens bostedsadresse. Den kan også sendes direkte til den som skal vie paret, dersom de har oppgitt denne adressen. Attesten skal brudeparet/partnerne levere til den som skal foreta vielsen." Bra! :-) Da var det oppklart:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Bra! :-) Da var det oppklart:-) Hipp hipp hipp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hipp hipp hipp! Forresten lykke til med brullypsforberedelsene:-) Vi har 15-års bryllupsdag i år;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Forresten lykke til med brullypsforberedelsene:-) Vi har 15-års bryllupsdag i år;-) Tusen takk! Og gratulerer med 15 år i år! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tusen takk! Og gratulerer med 15 år i år! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.