Gå til innhold

Mer vårrengjøring:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til meg som kan lette arbeidet eller som kan komme på en liste med hva som må gjøres, er redd for å glemme noe viktig...

Hvor er det det ligger masse møkk som man ofte glemmer å vakse... Som bak kjøleskapet, bak sengen osv...

Skrevet

I søppelskapet. ;)

Ellers tror jeg cluet er å ta et og et rom, sånn at man har full oversikt over hva man driver med. Jeg har en tendens til å ordne på alle rommene på en gang, og da vet jeg til slutt ikke hva jeg driver med.

Skrevet

I søppelskapet. ;)

Ellers tror jeg cluet er å ta et og et rom, sånn at man har full oversikt over hva man driver med. Jeg har en tendens til å ordne på alle rommene på en gang, og da vet jeg til slutt ikke hva jeg driver med.

Hehe,jeg syns jeg ser deg svirre rund,mens du ser ut som ett spørsmåltegn.

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Er det virkelig noen som ØNSKER å vite hvor skitten evt. gjemmer seg?

Nei takk, sier jeg.

Skrevet

Er det virkelig noen som ØNSKER å vite hvor skitten evt. gjemmer seg?

Nei takk, sier jeg.

Selvfølgelig vil man vite hvor skitten gjemmer seg, slik at man kan få det rent der. Jeg ønsker da mer enn gjerne å ha et rent hjem:-)

Gjest J.R.-07
Skrevet

I søppelskapet. ;)

Sånn er jeg også!

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig vil man vite hvor skitten gjemmer seg, slik at man kan få det rent der. Jeg ønsker da mer enn gjerne å ha et rent hjem:-)

Det man ikke vet har man ikke vondt av, er et av mine motto :P

Skrevet

Det man ikke vet har man ikke vondt av, er et av mine motto :P

:-) Hehe, enda jeg hadde klart å roe meg med det jeg også... MEN - jeg vasker ikke på disse vanskelig stedene ofte jeg heller altså, til jul kanskje??

Gjest Elextra
Skrevet

:-) Hehe, enda jeg hadde klart å roe meg med det jeg også... MEN - jeg vasker ikke på disse vanskelig stedene ofte jeg heller altså, til jul kanskje??

Liker at huset ser ok ut, men vårrengjøring, julerengjøring og i det hele tatt ekstra sjauer og sånt har jeg aldri brydd meg særlig med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...