Gå til innhold

Søkt om lån fra Citibank

Anbefalte innlegg

Gjest imzedimze
Skrevet

Søkte om å låne 120.000 kr.

Idag fikk jeg svar om at jeg hadde fått invilget lånet på 25.000 kr.

Hva betyr det? At det er det høyeste lånet de er villig til å gi meg, eller at det er noe feil med datasystemet deres så de har feil info?

Gjest Elextra
Skrevet

Det høres utvilsomt ut som de ikke har bevilget mer lån enn 25.000.

Slike lån er jo svindyre, så det er kanskje greit? Men om du må ha pengene kan du jo ringe å høre...

Skrevet

Kan du ikke heller kontakte Citibank å spørre om grunnen da? De vet bedre grunnen til dette enn noe av oss her inne...

Gjest imzedimze
Skrevet

Kan du ikke heller kontakte Citibank å spørre om grunnen da? De vet bedre grunnen til dette enn noe av oss her inne...

Jeg visste at det ville kommet et svar som det du kom med nå: "kan du ikke bare ringe dem å høre da". Selvfølgelig kan jeg det. Men det kan være greit å forhøre seg om noen tilfeldigvis har viten om det også før en ringer.Noe Elextra lenger ned her virket som hun hadde. Kanskje en slipper ringe. Ikke at det er verdens største prob. om ingen vet likevel slik at en må ringe lell. Men skader ikke så veldig å spørre noen andre først sjø.

Skrevet

Det er nok det de maksimalt vil låne deg ut ifra de opplysningene du oppga.

Skrevet

Det er nok fordi de ikke vil låne deg mer ut i fra de opplsyningene de har om deg.

Forøvrig hadde jeg holdt meg langt unna disse lånene.

Gjest Megan the star
Skrevet

Søk på Bank Norwegian, der får du svar med en gang på internettet, forutsatt at de opplysningene du gir er riktig. Vi søkte nettopp refinansiering der.

Ellers er selvfølgelig banklån billigere, men det kommer jo ann på hva du skal låne til. Vi har Skandiabanken de tilbyr bare kassakreditt på 100 000, og renta er ikke så mye billigere.

Gjest imzedimze
Skrevet

Søk på Bank Norwegian, der får du svar med en gang på internettet, forutsatt at de opplysningene du gir er riktig. Vi søkte nettopp refinansiering der.

Ellers er selvfølgelig banklån billigere, men det kommer jo ann på hva du skal låne til. Vi har Skandiabanken de tilbyr bare kassakreditt på 100 000, og renta er ikke så mye billigere.

Fikk kreditt på 40.000 fra skandiabanken, men vet ikke helt hva den går ut på.

Jeg skal forhøre meg hos en bank om å ta opp et lån på min leilighet (som er arvet og ikke har noe lån på seg fra før), slik at jeg får mer enn 25.000, og det billigere også...

Er kjipt at det blir så vanskelig når en har attføringspenger, selv om jeg har skattefrie leieinntekter, så har 15-1600 å rutte med hver mnd tilsammen, så taler det sånn ikke til min sak å ha attføring. Men kanskje lettere å overtale om bank om det face to face enn over søknader på internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...