Gå til innhold

Jeg ble litt beklemt *sukk*

Anbefalte innlegg

Gjest Show of, not
Skrevet

En bekjents påstand: På 17. mai må absolutt alle ha på seg bunad. Alt annet ser ut som rav/stygt.

Takk for den :-(

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• morsan

4

• Jølsen

3

• sant å si

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For noe vissvass :) Det skal du ikke bry deg om, men forstår at det ikke blir noe "gøy" å møte på denne personen. Hev deg over det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Og det bryr du deg om?

I den grad jeg vile brydd meg om en sånn kommentar, ville jeg blitt flau på vedkommendes vegne. Det er bare å se seg om på 17.mai, så ser man at det er mange som ikke deler den oppfatningen.

Skrevet

Du får trøste deg med at mange av oss ikke støtter det utsagnet:) Jeg har aldri vært noen bunadselsker. Jeg synes det ser pent ut på veldig unge, veldig slanke jenter. De andre burde heler velge klær med farger og snitt som kler dem bedre.

Skrevet

Men alle som ikke har bunad da? Jeg kjenner faktisk ganske få som har og ingen av ungene mine har heller

Skrevet

Noen er dummere enn andre og disse kan du bare drite i, rett og slett, de fortjener ikke akkurat å tas for høytidlig.

Skrevet

Jeg er det mange stygge folk ute på her på 17 mai ;0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er det mange stygge folk ute på her på 17 mai ;0)

''Jeg er det mange stygge folk ute på her på 17 mai ;0) – mora2''

Ikke lett å forstå den setningen, mora2!!!;)))

Skrevet

''Jeg er det mange stygge folk ute på her på 17 mai ;0) – mora2''

Ikke lett å forstå den setningen, mora2!!!;)))

*LOL*

Går visst litt for fort noen ganger... :0)

hidi, the scorpion
Skrevet

*LOL*

Går visst litt for fort noen ganger... :0)

Jepp;))

Men hva ville du egentlig si?

Skrevet

Jepp;))

Men hva ville du egentlig si?

He, he, at da var det mange stygge folk ute her på 17 mai!

Fordi det er mange her uten bunad :0)

Gjest Spekepølse
Skrevet

haha.

Jeg må si at de få som virkelig ser stygge ut på 17.mai er ikledt bunad. Det finnes veldig mange grusomme bunader:)

hidi, the scorpion
Skrevet

haha.

Jeg må si at de få som virkelig ser stygge ut på 17.mai er ikledt bunad. Det finnes veldig mange grusomme bunader:)

Javel, det er din mening. Jeg har ikke bunad selv, men jeg synes det er vakkert å se forskjellige stykker Norge i bunaden.

Trodde virkelig at du var mer liberal, Spekepølse?!

Gjest Spekepølse
Skrevet

Javel, det er din mening. Jeg har ikke bunad selv, men jeg synes det er vakkert å se forskjellige stykker Norge i bunaden.

Trodde virkelig at du var mer liberal, Spekepølse?!

Hva tenker du på? Dette var bare et svar på vedkommenes tiltale:)

Bunad kan være fint, men mange av bunadene er virkelig stygge, og uestetiske synes jeg. Det handler ikke om liberalitet, men om smak:)

For min del må folk gå i hvilke klær de vil på 17.mai, shorts eller dongeribukse, samme for meg. jeg bruker tiden på andre ting enn å se og vurdere andres klesdrakt (men man kan jo ikke la være å legge merke til enkelte drakter da):)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva tenker du på? Dette var bare et svar på vedkommenes tiltale:)

Bunad kan være fint, men mange av bunadene er virkelig stygge, og uestetiske synes jeg. Det handler ikke om liberalitet, men om smak:)

For min del må folk gå i hvilke klær de vil på 17.mai, shorts eller dongeribukse, samme for meg. jeg bruker tiden på andre ting enn å se og vurdere andres klesdrakt (men man kan jo ikke la være å legge merke til enkelte drakter da):)

'' (men man kan jo ikke la være å legge merke til enkelte drakter da):)''

Så du bryr deg! Nasjonaldagen handler vel mer enn noe annet om; frihet! Frihet til å være norsk, bare norsk, ikke noen svenskekonge hadde noe makt over oss. Bunaden er en festdrakt, uansett hvordan den ser ut, så feirer de det absolutte norske!

Gjest Spekepølse
Skrevet

'' (men man kan jo ikke la være å legge merke til enkelte drakter da):)''

Så du bryr deg! Nasjonaldagen handler vel mer enn noe annet om; frihet! Frihet til å være norsk, bare norsk, ikke noen svenskekonge hadde noe makt over oss. Bunaden er en festdrakt, uansett hvordan den ser ut, så feirer de det absolutte norske!

Det var da voldsomt:)

Jaja, du får legge hva du vil i det jeg skrev ... man kan ikke unngå å legge merke til, men jeg bryr meg ikke dypt og inderlig:)

Skrevet

Jaja, du får legge hva du vil i det jeg skrev ... man kan ikke unngå å legge merke til, men jeg bryr meg ikke dypt og inderlig:)

Det jeg ikke kan unngå å legge merke til, er nicket ditt. Smiler hver gang jeg ser det. Har en god vits som inneholder samme ord :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

He, he, du bryr deg! Ellers hadde du ikke visst om verste bunad....

lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...