Gjest min lille vofs Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Noen som vet om andre steder enn FINN.NO som annonserer slikt? Vi må desverre omplassere vår hund, men jeg er meget kresen:o) Har prøvd å "legge ham ut" på FINN, men fikk en haug med rare folk på telefonen. Nå leter jeg på annonser for "hund ønskes" slik at jeg mer kan "håndplukke" de som ev er intr for oss, men alle er jo så kresne, skal ha akkurat den og den rasen:o) Jeg som har verdens nydeligste hund, og en flott rase, hvorfor er det ingen som ønsker ham da...) Så, noen som har tips til andre sider på nettet med annonse for dyr?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ta kontakt med omplasseringen for dyr, kanskje de vet om noen som er på jakt etter akkurat en sånn hund som du har? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 www.canis.no ) Der er det hundefolk ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Dyrenett.no. Sønnen min er stadig innom der og ser på dyr som gis bort eller selges. 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hvordan da rare henvendelser? Anbefaler også www.canis.no. Hvis du bor i Midt-Norge anbefaler jeg www.charlottes.no. Har du sjekka om Kennelklubben (www.nkk.no) har annonsemarked? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.