Gå til innhold

FU: Hva skal dere + evt barna ha på dere 17.mai

Anbefalte innlegg

Gjest får helt hetta av innkjøp
Skrevet

Jeg: aner ikke

Guttene: dress

Jente: kjole

Ungene mangler sko, gode sko til å traske leeenge i.

Legg gjerne ut link som tips

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• AneM1365380603

4

• Lotte :o)

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg: bunad

Mannen: dress

Guttene: korpsuniform og ferdig inngåtte pensko

Veldig greit i år!

Skrevet

Her er min smak. Bare for gøy så leter jeg litt. Side tre hvit bukse med nesten full lengde.

http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BYX_BYX

Prøver å finne topp til ;)

http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_TUN

Sort og hvit topp. Så blir det vel hvite sko og sort eller hvit jakke. Jeg har ikke valgt dette ,men det kunne fort bli slik. Jeg bare kikket for gøy.

Ungene mine skal gå i nye klær, men det blir nok ikke dress ;) Guttene er ungdommer .... Jenta mi sa at hun ikke ville bruke festdrakten sin, men vi får håpe hun ombestemmer seg. Ellers blir det nok tunika og longs på henne (10). Min mann har dress :)

Skrevet

Jeg skal ha bunad, hva ungene skal ha, veit jeg ikke, og ikke er det mitt hodebry i år. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal ha bunad, hva ungene skal ha, veit jeg ikke, og ikke er det mitt hodebry i år. ;)

Er ikke det litt deilig;)

Skrevet

Jeg og jentungen skal ha bunad, mannen vet jeg ikke og guttungen skal ha fotballdrakten/treningsdrakten til fotballaget han spiller på.

Skrevet

Jeg: Bunad, som vanlig.

Finn: Dress, som vanlig.

Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget.

Skrevet

Jeg skal ha sunnmørsbunaden min.

Mannen min skal ha dress og slips.

De to yngste jentene skal ha "jukse-bunader" og den eldste vil ha penklær, så til henne må vi shoppe noe nytt (smart unge;-))

Mellomstejenta har bunadsko og den minste skal ha på svarte, vanlige pensko.

Skrevet

Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget.

*LOL* (Av navnene...) ;DDDDDDD

Skrevet

pst! skjedde det en liten glipp her morsan?

Skrevet

Finn.no vettu, mannen til morsan... :)

Skrevet

*Ler enda mer* :)))

Skrevet

Finn.no vettu, mannen til morsan... :)

Ha ha, så treig jeg er;o)) Trodde morsan ved en glipp hadde røpet navnet på mannen sin.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208466800' post='3854131]

*Ler enda mer* :)))

Føler meg dum som ikke tok den ja:)

Skrevet

Føler meg dum som ikke tok den ja:)

Jeg føler bare at du gjorde tråden artig! :)

Skrevet

Hvor gamle er ungene da? I fjor gikk Poden (dengang 6. trinn) i dress + mine Convercesko - jålete ja, men ingen blemmer heller... ;)

Ellers er det bunad på meg dersom det er surt og kaldt, og dressbukse/ dressjakke el kjole dersom det er varmt! Eksen (vi camperer nok sammen) trekker nok i sort dress som vanlig. :)

Gjest får helt hetta av innkjøp
Skrevet

Hvor gamle er ungene da? I fjor gikk Poden (dengang 6. trinn) i dress + mine Convercesko - jålete ja, men ingen blemmer heller... ;)

Ellers er det bunad på meg dersom det er surt og kaldt, og dressbukse/ dressjakke el kjole dersom det er varmt! Eksen (vi camperer nok sammen) trekker nok i sort dress som vanlig. :)

5 år og 7 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...