Gjest får helt hetta av innkjøp Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg: aner ikke Guttene: dress Jente: kjole Ungene mangler sko, gode sko til å traske leeenge i. Legg gjerne ut link som tips 0 Siter
....AV Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg: bunad Mannen: dress Guttene: korpsuniform og ferdig inngåtte pensko Veldig greit i år! 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Her er min smak. Bare for gøy så leter jeg litt. Side tre hvit bukse med nesten full lengde. http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BYX_BYX Prøver å finne topp til 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Her er min smak. Bare for gøy så leter jeg litt. Side tre hvit bukse med nesten full lengde. http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BYX_BYX Prøver å finne topp til http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_TUN Sort og hvit topp. Så blir det vel hvite sko og sort eller hvit jakke. Jeg har ikke valgt dette ,men det kunne fort bli slik. Jeg bare kikket for gøy. Ungene mine skal gå i nye klær, men det blir nok ikke dress Guttene er ungdommer .... Jenta mi sa at hun ikke ville bruke festdrakten sin, men vi får håpe hun ombestemmer seg. Ellers blir det nok tunika og longs på henne (10). Min mann har dress 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg skal ha bunad, hva ungene skal ha, veit jeg ikke, og ikke er det mitt hodebry i år. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg skal ha bunad, hva ungene skal ha, veit jeg ikke, og ikke er det mitt hodebry i år. Er ikke det litt deilig;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Er ikke det litt deilig;) Utvilsomt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Vet ikke helt sikkert, men tror vi skal kjøre gul i år. Fant nemlig et fint sett til snuppen i en lokal butikk her.Og i år er det jo mye gult i butikkene :0) Om jeg ikke finner noen gul kjole, tenker jeg gå med denne: http://www.in-style.no/ds_product_info.php?cPath=34&products_id=220 0 Siter
Lula Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg og jentungen skal ha bunad, mannen vet jeg ikke og guttungen skal ha fotballdrakten/treningsdrakten til fotballaget han spiller på. 0 Siter
morsan Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg: Bunad, som vanlig. Finn: Dress, som vanlig. Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg skal ha sunnmørsbunaden min. Mannen min skal ha dress og slips. De to yngste jentene skal ha "jukse-bunader" og den eldste vil ha penklær, så til henne må vi shoppe noe nytt (smart unge;-)) Mellomstejenta har bunadsko og den minste skal ha på svarte, vanlige pensko. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg: Bunad, som vanlig. Finn: Dress, som vanlig. Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget. *LOL* (Av navnene...) ;DDDDDDD 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg: Bunad, som vanlig. Finn: Dress, som vanlig. Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget. pst! skjedde det en liten glipp her morsan? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 pst! skjedde det en liten glipp her morsan? Finn.no vettu, mannen til morsan... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 pst! skjedde det en liten glipp her morsan? *Ler enda mer* )) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Finn.no vettu, mannen til morsan... Ha ha, så treig jeg er;o)) Trodde morsan ved en glipp hadde røpet navnet på mannen sin. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208466800' post='3854131] *Ler enda mer* )) Føler meg dum som ikke tok den ja:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Føler meg dum som ikke tok den ja:) Jeg føler bare at du gjorde tråden artig! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hvor gamle er ungene da? I fjor gikk Poden (dengang 6. trinn) i dress + mine Convercesko - jålete ja, men ingen blemmer heller... Ellers er det bunad på meg dersom det er surt og kaldt, og dressbukse/ dressjakke el kjole dersom det er varmt! Eksen (vi camperer nok sammen) trekker nok i sort dress som vanlig. 0 Siter
Gjest får helt hetta av innkjøp Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hvor gamle er ungene da? I fjor gikk Poden (dengang 6. trinn) i dress + mine Convercesko - jålete ja, men ingen blemmer heller... Ellers er det bunad på meg dersom det er surt og kaldt, og dressbukse/ dressjakke el kjole dersom det er varmt! Eksen (vi camperer nok sammen) trekker nok i sort dress som vanlig. 5 år og 7 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.