Gå til innhold

FU: Hva skal dere + evt barna ha på dere 17.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha, så treig jeg er;o)) Trodde morsan ved en glipp hadde røpet navnet på mannen sin.

Haha, måtte le høyt da jeg leste morsan sine navn - artig dame! :D Og lo ikke mindre av ditt diskret hint heller... :D

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• AneM1365380603

4

• Lotte :o)

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg: Bunad, som vanlig.

Finn: Dress, som vanlig.

Finn junior: Her må vi prøve om juledressen fortsatt kan passe før vi eventuelt kjøper nytt. Sko = joggesko, for de går innmari langt med toget.

Alle plagg er vel kupp på finn.no :)

Skrevet

Poden hadde alltid mest lyst til å ha de blanke, fine dress-skoene på den tiden, men vi inngikk kompromiss som gikk ut på at han hadde joggesko i toget, og dress-sko på kafé etterpå. :)

..

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal ha på meg kjole eller skjørt. Dette er dårlig planlegging altså :(. Mannen og sønnen dress. Småjentene skal ha på seg bunad. 7. klassingen har ikke bestemt seg enda for om det blir bunad eller et helt nytt antrekk.

Skrevet

Haha, måtte le høyt da jeg leste morsan sine navn - artig dame! :D Og lo ikke mindre av ditt diskret hint heller... :D

Skjønner jeg godt;o)

Skrevet

Jeg har antagelig sykehusskjorte på ;)

Jentene har festdrakt - nyinnkjøpt på EXIT.

Minstemann har arvet, strikket "bunad".

Mannen har vel en av dressene sine på seg går jeg ut i fra.

Skrevet

Både jentungen og jeg har bundag, så vi skal bruke det. Gubben går vel i dress som vanlig:-)

Skrevet

Ha ha, så treig jeg er;o)) Trodde morsan ved en glipp hadde røpet navnet på mannen sin.

*he he*

Skrevet

*knegg*

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det har jeg ikke tenkt på ennå.

Jeg venter til det er utsolgt for pensko og penklær til barna i butikkene, jeg ;).

Noe finner vi alltids i skapet, jeg har ikke for vane å kjøpe inn spesielt til slike dager.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ser dere er en farverik familie ;) Hjelpe meg, nå måtte jeg le.. Jeg vet ærlig talt ikke hva som var best/verst.

Jeg registrerer at Finn liker lekkert undertøy ;)

Skrevet

Jeg ser dere er en farverik familie ;) Hjelpe meg, nå måtte jeg le.. Jeg vet ærlig talt ikke hva som var best/verst.

Jeg registrerer at Finn liker lekkert undertøy ;)

;-) Men blir nok litt kaldt på 17. mai - selv på Østlandet! ;-)

Skrevet

Pendress? Ikke antyd for sønnen min at det går an å gå i treningstøy 17. mai, takk...

Skrevet

Pendress? Ikke antyd for sønnen min at det går an å gå i treningstøy 17. mai, takk...

LOL!

Her i huset ville neppe verken mann eller sønn bli tatt på fersken i treningsdress i en situasjon som ikke innbefattet _trening_! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

;-) Men blir nok litt kaldt på 17. mai - selv på Østlandet! ;-)

Så du skulle ikke ha noe over, nei.... Du ville nå vekket oppsikt i allefall. Spørs hva som lå på tapen til filmende fedre etterpå ;) Det ville ikke vært så mange glade barn med viftende flagg.

Skrevet

LOL!

Her i huset ville neppe verken mann eller sønn bli tatt på fersken i treningsdress i en situasjon som ikke innbefattet _trening_! ;-)

Junior ville nok heller ikke gått i treningstøy på eget initiativ, siden ingen andre gjør det.

Men hadde han fått nyss om at det var et "lovlig" alternativ, typen "bunad, dress eller treningsdrakt", er det nok ingen tvil om hva han ville valgt...

Skrevet

Har ikke bestemt meg. Kanskje bunad hvis jeg kommer inn i den igjen (har vært for trang noen år), og er såpass god form at jeg orker å gå ut med hodet høyt. (Bunad egner seg ikke til å snike seg omkring langs husveggene.)

Gjest får helt hetta av innkjøp
Skrevet

Jeg har antagelig sykehusskjorte på ;)

Jentene har festdrakt - nyinnkjøpt på EXIT.

Minstemann har arvet, strikket "bunad".

Mannen har vel en av dressene sine på seg går jeg ut i fra.

Sykehusskjorte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...