trøtte Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 jeg skal reise til rikshospitalet for å ta et inngrep. er dårlig og kommer til å bli dårlig etter ingrepe. Langt å reise. Trenger å ha med min mann. skal være der i to dager med en overnating gjerne to, Får jeg dekket utgiften hvist han er med? Hvordan går jeg fram? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Spør på NAV. Rikshospitalet har et pasient/pårørende/gjestehotell, som er helt fantastisk. Det ligger 10 meter fra Riksen. Håper dere får det dekket, men du er nødt til å få godkjenning av NAV, ellers må han betale oppholdet selv.... Lykke til 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg var til undersøkelse, hvor jeg skulle ha bedøvelse, og derfor fikk jeg ikke lov til å kjøre selv. Jeg hadde med mannen min som sjåfør og på klinikken skrev de en bevitnelse om at jeg trengte ledsager, men jeg fikk ikke støtte til det. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.