Gå til innhold

Å date to stykker på en gang..

Anbefalte innlegg

Gjest sleipingen?
Skrevet

.. er vel ikke helt bra eller? Har nemlig vært ute med en fyr noen ganger, vi har bra kjemi og han er en skikkelig bra fyr. Men nå har en annen invitert meg ut og jeg har egentlig sagt ja.. Han nye kjenner jeg ikke i det hele tatt, men han er SÅ KJEKK!! Så tenker jeg som så at jeg kan jo "teste ut" han nye, fordi jeg er jo ikke i noen forpliktelser til han første, vi dater jo bare... Syns det er litt dumt å bare slutte å date han, fordi vi har som sagt bra kjemi, og det kan jo utvikle seg videre;) Jeg vet hva jeg har men ikke hva jeg får...

Men likevel føler jeg meg litt slem hvis jeg dater to stykk på en gang, jeg hadde jo ikke likt hvis de hadde date en annen samtidig som de data meg..;)

Skrevet

Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Så lenge dating ikke er forpliktende, så er det vel ikke noe galt i det?

han er vel inneforstått med at dere ikke er sammen.

Gjest Elextra
Skrevet

Det kommer helt an på hva man legger i dating. Noen bruker jo uttrykket om det jeg ville kalle å være kjærester, mens andre kaller det dating om de går på kino med en fyr.

Etter min oppfatning ligger det noe helt uforpliktende i betegnelsen dating, og med andre ord kan man godt date flere. Men er man på vei inn i et forhold, og det kanskje er tvil om hvordan man definerer forholdet, har man passert en grense der man kanskje ikke bør date andre.

Persille1365381127
Skrevet

Bare gjør det!

Når du føler at du er så forpliktet til en av dem at det er feil å i det hele tatt flørte med andre, da må du slutte.

Men inntil det er du hot & singel! :)

Skrevet

Hadde jeg datet en fyr og oppdaget at han samtidig datet en annen kvinne så hadde jeg droppet ham tvert.

Skrevet

Så lenge man er ærlig med begge to, og begge er inneforstått med at man er i dating fasen og ikke i "skal bli sammen" fasen så går du fri mener nå jeg.

Men jeg ville først forvisse meg om at han du dater ikke har klussa med følelsene og blir såra...

Skrevet

Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg.

Det er et supert ordtak som passet veldig godt inn her :)

Skrevet

Hvis du er i en dating fase slik som jeg ser det, dvs. en sjekkefase, uten forpliktelser og du har aldri ligget med han du holder på å date, eller gitt han anledning til å tro at dere er sammen så er det greit å gå ut sammen med en annen for engangs skyld.

Hvis du derimot driver og har sex med begge to, og kjemien er bra mellom deg og begge to så må du stoppe opp og ta et valg.

Gjest woman2008
Skrevet

Hadde du vært mann, hadde du ikke hatt noen betenkeligheter rundt dette.... lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...