Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i huset trenger ny dress. Noen som har forslag til butikk og merke? Gjerne en butikk med litt god service.Prisen er ikke så nøye. Bor i Oslo. :-)

Skrevet

Jeg synes Wrangler har ganske pene dresser til okei priser. Dyrere butikker har jeg ikke peil på....

Skrevet

Jeg synes Wrangler har ganske pene dresser til okei priser. Dyrere butikker har jeg ikke peil på....

Wagner, vel? ;)

Skulle kledd opp mannen her i huset også, han er av typen som ringer butikken og sier at han "skal ha en dress i str det-og-det, jeg kommer og henter den om ti minutter". :P

Skrevet

Gunnar Øye i Bogstadveien vet hva de driver med. :)

Skrevet

Wagner, vel? ;)

Skulle kledd opp mannen her i huset også, han er av typen som ringer butikken og sier at han "skal ha en dress i str det-og-det, jeg kommer og henter den om ti minutter". :P

Hehe, sa jeg Wrangler!! Er det ikke et olabuksemerke som heter det, tro? ;-)

Var nok Wagner jeg mente, ja:)

Jeg tror ikke mannen min er så ulik din.... Ifjor syntes jeg det var på tide at gubben bytta ut dressen sin. Han kunne ikke skjønne hva som var poenget med det. En dress er en dress.., lissom...

Jeg allierte meg med eldstejenta og ba henne være så snill å si noen velvalgte ord til pappa om dressen hans. Hun sa: "Du pappa! Den derre dressen der e heilt avlegs! Ej bli flau hvis du kjem me dinna på 17.mai!!!" Da dro gubben ut for å kjøpe dress ;-)

Skrevet

Hehe, sa jeg Wrangler!! Er det ikke et olabuksemerke som heter det, tro? ;-)

Var nok Wagner jeg mente, ja:)

Jeg tror ikke mannen min er så ulik din.... Ifjor syntes jeg det var på tide at gubben bytta ut dressen sin. Han kunne ikke skjønne hva som var poenget med det. En dress er en dress.., lissom...

Jeg allierte meg med eldstejenta og ba henne være så snill å si noen velvalgte ord til pappa om dressen hans. Hun sa: "Du pappa! Den derre dressen der e heilt avlegs! Ej bli flau hvis du kjem me dinna på 17.mai!!!" Da dro gubben ut for å kjøpe dress ;-)

Hehe, jeg får alliere meg med femåringen, da - han er den her i huset som er mest opptatt av å ta seg godt ut. Ellers er begge ungene dypt imponerte bare foreldrene har på seg noe som kan minne om finstas, de snakker ennå med stjerner i øynene om den vakre mammaen sin i tantes brullyp for to år siden.. :P Jeg liker jeans og bomullstopper, jeg.

Skrevet

Hehe, jeg får alliere meg med femåringen, da - han er den her i huset som er mest opptatt av å ta seg godt ut. Ellers er begge ungene dypt imponerte bare foreldrene har på seg noe som kan minne om finstas, de snakker ennå med stjerner i øynene om den vakre mammaen sin i tantes brullyp for to år siden.. :P Jeg liker jeans og bomullstopper, jeg.

Det staves bryllup, ja. *gremmes*

Skrevet

Da er du som meg! Søstra mi er hakket mer "dollete" enn meg og utseendemessig ligner vi nok litt på hverandre. Gjett hva ungene sier hver gang jeg har pynta meg da!? "Åh, nå ligner du akkurat på tante, mamma!!" - og så ser de henført på meg ;-)

Skrevet

Da er du som meg! Søstra mi er hakket mer "dollete" enn meg og utseendemessig ligner vi nok litt på hverandre. Gjett hva ungene sier hver gang jeg har pynta meg da!? "Åh, nå ligner du akkurat på tante, mamma!!" - og så ser de henført på meg ;-)

*flire*

Skrevet

*flirer* Jeg hadde på meg en kjole på julaften for noen år siden, sønnene i huset, 3 og 5 år, var enige om at mamma så ut som en prinsesse, hehe ;p

Det er med andre ord ikke så ofte at jeans'en får være i fred *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...