Gå til innhold

Hvor høy er din 7-åring?

Celia

Anbefalte innlegg

Har søkt, men klarer ikke finne innlegg som går på høyde...

Jenta mi blir snart 7 år, og har passert 130 cm. Er relativt høy selv, og lurer på om det er normal høyde for jenter i denne alderen nå for tida?? Hun er MYE høyere enn alle jentene i klassa, og iallfall de fleste gutta. Føttene er ganske store også, men ser fra arkivet at det ikke er urovekkende.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Gutten min blir 7 om en liten stund, og er ikke 120 ennå.

Han er ganske lav, til tross for sine høye foreldre. Men antar han kan vokse senere; hans morfar var minst i klassen som liten, men ble likevel høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min fylte nettopp 8, og er ca 135 høy nå. Tror hun er nest lengst i klassen for tiden, men så er hun tredje eldst også. (Hun var vel ca 128-129 rundt 7-årsdagen).

34 i sko :) og 26,5 kg. Far 183 cm, mor 165. Storesøstrene er 166 og 164 (16 og 18 år). Hun er lengre enn de var i samme alder. Skal bli rart å se hvordan denne ungen "blir" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

''og lurer på om det er normal høyde for jenter i denne alderen nå for tida?? Hun er MYE høyere enn alle jentene i klassa''

Hehe, du svarte vel egentlig på det selv: Hvis jenta di er mye høyere enn alle de andre jentene i klassen, er det mye som tyder på at hun ikke tilhører gjennomsnittet. :o)

Men variasjonen er stor i den alderen. Min sjuåring (gutt) er for øvrig ca 128 cm høy nå, hvis jeg ikke tar helt feil, Han er relativt lang i forhold til en del av kompisene. Men ikke på langt nær så lang som den høyeste jenta i klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest velvilja

Jenta mi fyller sju nå i mai og er 132 cm... så er bestefaren 2 m også da. Noe å slekte på liksom. Hun har også nokså store føtter naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er høyest i klassen sin. Hun har nettopp fylt 9, og er 142. Husker ikke nøyaktig hvor høy hun var for to år siden, men det lå rundt 133-134.

Men variasjonene i hennes klasse er store, det jevner seg vel ut til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lang og slank

Har to jenter, hun som akkurat har fyllt 7 år er 127, ser at hun er en av de høyeste på trinnet. hun på 8,5 er 137 og er også blant de høyeste på trinnet. de bruker 32 og 33 i sko, og 33 og 34 i støvler.

Far er 184 og mor er 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...