Gå til innhold

Hvordan ser en "Marilyn Monroe-sko" ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stilen på denne typen sko skal visstnok være "hot". Og jeg aner ikke hvordan den ser ut...

Skrevet

Er du så opphengt i å følge moten at du trenger sko som du ikke vet hvordan ser ut engang?

Skrevet

Jeg ser den som rød, men som linken du fikk :)

Skrevet

De var lekre.

Du trenger vel ikke flere par sko? Nei? *streng*

Skrevet

Er du så opphengt i å følge moten at du trenger sko som du ikke vet hvordan ser ut engang?

Uhm, kanskje hun bare var nysgjerrig på hvordan den ser ut, siden "alle andre" ser ut til å vite hva slags sko dette er?

Skrevet

Du trenger vel ikke flere par sko? Nei? *streng*

Bare et par *please* ;o)

Skrevet

Uhm, kanskje hun bare var nysgjerrig på hvordan den ser ut, siden "alle andre" ser ut til å vite hva slags sko dette er?

Nemlig! :D Og nå har jeg lært noe nytt, hehe!

Skrevet

? Du er jammen rar.

Skrevet

De var lekre.

Ja --- og sko det får vi aldri nok av! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208466010' post='3854117]

? Du er jammen rar.

Jeg er det ja? Hmm, og det baserer du bare på den kommentaren der, eller?

Det så ut som om du var ute etter slike sko, i mine øyne virket det underlig at en person er ute etter noe som er "hot" uten engang å vite hvordan de så ut... Men hvis det bare var av nyesgjerrighet, så beklager jeg min misforståelse av saken, men rar? Nei, den er jeg ikke enig i, altså.

Skrevet

Jeg er det ja? Hmm, og det baserer du bare på den kommentaren der, eller?

Det så ut som om du var ute etter slike sko, i mine øyne virket det underlig at en person er ute etter noe som er "hot" uten engang å vite hvordan de så ut... Men hvis det bare var av nyesgjerrighet, så beklager jeg min misforståelse av saken, men rar? Nei, den er jeg ikke enig i, altså.

''Er du så opphengt i å følge moten at du trenger sko som du ikke vet hvordan ser ut engang?'

Nei, hvem trenger det???! Om ikke du er rar, så var det i hvertfall et rart spørsmål å stille, hehe!

Jeg er nysgjerrig pga at noen har omtalt Marilyn Monroe-sko som "hot".

Saken er oppklart :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208466737' post='3854130]

''Er du så opphengt i å følge moten at du trenger sko som du ikke vet hvordan ser ut engang?'

Nei, hvem trenger det???! Om ikke du er rar, så var det i hvertfall et rart spørsmål å stille, hehe!

Jeg er nysgjerrig pga at noen har omtalt Marilyn Monroe-sko som "hot".

Saken er oppklart :)

Mulig det var er rart spørsmål å stille, men det er forskjell på rare spørsmål og å kalle en person rar!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208466075' post='3854120]

Ja --- og sko det får vi aldri nok av! ;o)

Så grei du er, da skal jeg se om jeg finner noen på lørdag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...