Lotte :o) Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Som er gode å gå i. Tenker på 17. mai. Må ha str 28 og 31. Noen tips? Har sjekket både Eurosko og Skoringen på nett, og finner ingenting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg fant et par på Økonomisko på Merkursentret i fjor som lignet vanlige herre- pensko, men var mye mykere. Vet ikke om de har den typen i år også, men verd en titt innom kanksje? Husker det som jeg betalte 299,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bor du i Oslo? I så fall hadde jeg gått til Agnar Hagen Sko på Majorstuen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bor du i Oslo? I så fall hadde jeg gått til Agnar Hagen Sko på Majorstuen. Der har de mye fint, jeg handler en del der. Blant annet slike pensko utenfor sesong - når barnesko til 700 er nedsatt 70% blir prisen nesten akseptabel . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Der har de mye fint, jeg handler en del der. Blant annet slike pensko utenfor sesong - når barnesko til 700 er nedsatt 70% blir prisen nesten akseptabel . Jeg har jobbet der Og heldigvis har sønnen min en bestefar som har kjøpt alle skoene hans så langt, så jeg trenger ikke tenke på den utgiften Men salgene der er ofte veldig gode og billige, nettopp fordi de har en del dyre sko som gjerne er mote- og sesongavhengig, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har jobbet der Og heldigvis har sønnen min en bestefar som har kjøpt alle skoene hans så langt, så jeg trenger ikke tenke på den utgiften Men salgene der er ofte veldig gode og billige, nettopp fordi de har en del dyre sko som gjerne er mote- og sesongavhengig, Det er en bra butikk - med god sevice 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er en bra butikk - med god sevice Det er det. Alle de ansatte er opplært, slik at de faktisk vet noe om barneføtter og barnesko, i motsetning til andre skobutikker hvor man knapt kan få svar på noe som helst. Men, men. Når det kommer til pensko burde man vel egentlig velge et annet sted, ettersom prisen ikke vil kunne settes i sammenheng med brukstid av skoene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sønnen min har bunadsko med avtagbar spenne. De brukes både til barnebunad og til bursdag. Kjøpte dem i en vanlig kjede-skobutikk (ikke Økonomisko). De er gode å gå med (når de er litt inngått), og både jeg og han er fornøyd med dem ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.