Gå til innhold

Mørke pensko i skinn til gutter

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Som er gode å gå i. Tenker på 17. mai. Må ha str 28 og 31. Noen tips? Har sjekket både Eurosko og Skoringen på nett, og finner ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant et par på Økonomisko på Merkursentret i fjor som lignet vanlige herre- pensko, men var mye mykere. Vet ikke om de har den typen i år også, men verd en titt innom kanksje? Husker det som jeg betalte 299,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Bor du i Oslo? I så fall hadde jeg gått til Agnar Hagen Sko på Majorstuen.

Der har de mye fint, jeg handler en del der.

Blant annet slike pensko utenfor sesong - når barnesko til 700 er nedsatt 70% blir prisen nesten akseptabel ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har de mye fint, jeg handler en del der.

Blant annet slike pensko utenfor sesong - når barnesko til 700 er nedsatt 70% blir prisen nesten akseptabel ;).

Jeg har jobbet der :)

Og heldigvis har sønnen min en bestefar som har kjøpt alle skoene hans så langt, så jeg trenger ikke tenke på den utgiften ;) Men salgene der er ofte veldig gode og billige, nettopp fordi de har en del dyre sko som gjerne er mote- og sesongavhengig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har jobbet der :)

Og heldigvis har sønnen min en bestefar som har kjøpt alle skoene hans så langt, så jeg trenger ikke tenke på den utgiften ;) Men salgene der er ofte veldig gode og billige, nettopp fordi de har en del dyre sko som gjerne er mote- og sesongavhengig,

Det er en bra butikk - med god sevice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en bra butikk - med god sevice :)

Det er det. Alle de ansatte er opplært, slik at de faktisk vet noe om barneføtter og barnesko, i motsetning til andre skobutikker hvor man knapt kan få svar på noe som helst.

Men, men. Når det kommer til pensko burde man vel egentlig velge et annet sted, ettersom prisen ikke vil kunne settes i sammenheng med brukstid av skoene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har bunadsko med avtagbar spenne. De brukes både til barnebunad og til bursdag. Kjøpte dem i en vanlig kjede-skobutikk (ikke Økonomisko). De er gode å gå med (når de er litt inngått), og både jeg og han er fornøyd med dem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...