Gjest småbarnsmama Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Pleier du å lese bladene Foreldre & Barn eller Mamma eller andre blader? Hvilket av dem liker du best og i tilfelle hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei og nei...:-) Synes begge bladene var like dårlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har ikke erfaring med nummer to der, men F&B abonnerte jeg på en stund. Sa det opp fordi jeg ikke kjente meg igjen i spesielt mange artikler og problemstillinger, jeg syntes også mye av utstyrspresentasjoner etc. var dårlige - det er mye mer informasjon å hente ved et raskt googlesøk (eller et innlegg eller to her på DOL). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har ikke erfaring med nummer to der, men F&B abonnerte jeg på en stund. Sa det opp fordi jeg ikke kjente meg igjen i spesielt mange artikler og problemstillinger, jeg syntes også mye av utstyrspresentasjoner etc. var dårlige - det er mye mer informasjon å hente ved et raskt googlesøk (eller et innlegg eller to her på DOL). Akkurat samme erfaring har jeg. Kjøper det en sjelden gang dersom det er en interessant artikkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har bare lest F&B, vi har det på jobb og jeg titter gjennom det når det kommer. Nå har mine blitt så store at det meste er uaktuelt for meg, men jeg elsker Virre-Vera! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg abbonnerte på F&B før. Syns det var mye stoff der om barn under 3-4 år, men det holdt lenge med en årgang. Det var mye resirkulering av stoff, bare med ny innpakning, så det så nytt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har bare så vidt kikket på F&B på helsestasjonen, og har aldri falt meg inn å kjøpe det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 "Mamma" har jeg ikke lest, men jeg abonnerte på F&B fra jeg ble gravid til den eldste var ca 2 år. Da synes jeg det ble nok, liksom, resirkulering av temaer og etter hvert litt mindre interessant. Men jeg synes bladet var veldig bra da jeg gikk gravid, plukket opp mange gode tips der i forhold til klær (i praktisk format, altså, moter interesserer meg midt i plattfallet), utstyr ellers, amming og slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg liker ingen av disse bladene. Synes de er fulle av produktreklame og artiklene er ikke spesielt lærerike eller interessante. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, jeg leser begge. Liker vel Foreldre&Barn best. Synes Mamma blir litt vel "glossy". Foreldre&Barn blir litt vel politisk innimellom, men de mener det nok godt Har ellers funnet et kjempeblad for oss med litt eldre barn. Junior - det er dansk og utrolig bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg abonnerer på F&B, en venninne abonnerer på Mamma, og så bytter vi oss i mellom, så jeg leser begge fast. Mamma er ferdiglest på 20 minutter, F&B kan jeg bruke timer på alt etter hva det handler om. Jeg syns desidert F&B er best og mest interessant, Mamma blir for overfladisk og mote-orientert for meg. Jeg har barn på 1 og 3 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har kjøpt begge bladene en gang hver. Fikk ikke så mye ut av dem, så det har blitt med den ene gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg abonnerer på F&B, en venninne abonnerer på Mamma, og så bytter vi oss i mellom, så jeg leser begge fast. Mamma er ferdiglest på 20 minutter, F&B kan jeg bruke timer på alt etter hva det handler om. Jeg syns desidert F&B er best og mest interessant, Mamma blir for overfladisk og mote-orientert for meg. Jeg har barn på 1 og 3 år. Jeg har kjøpt Mamma noen ganger, og synes det er fryktelig dårlig og overfladisk. Foreldre&Barn abonnerer jeg på, men kommer til å si opp nå ettersom ungene er blitt så store. Før kunne jeg lese absolutt alt som sto der, nå blir det mer til at jeg skumleser. Har abonnert i snart 9 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma er best Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det svenske Mamma bladet er supert for de som har barn over 3 år, det norske Mamma er OK. F&B er kun ok for de som skal ha barn eller de som har barn under 2 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fikk en del foreldre og barn blader av min søster, jeg likte det bladet godt! Mamma bladet synes jeg var litt dårligere. Himla dyrt med blader... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.