Gå til innhold

Hjemme 17. mai mens de andre er ute?

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg har kveldsvakt 17. mai og i år har jeg lyst til å slappe av hjemme mens mannen er ute med ungene. Jeg blir så sliten av å være ute (mye lyd og mas), og jeg trenger å slappe av før jobb. Går det an at jeg er hjemme mens mannen er ute med barna, eller blir det helt feil? (En 17. mai var jeg ute alene fordi han hadde festet 16., så jeg har ikke så dårlig samvittighet om jeg gjør det. Men jeg tenker på barna. Men så kan jeg ordne klart god mat til de kommer hjem... Et av barna skal gå i tog, mens yngste skal se på toget.)

Tanker?

Skrevet

Om du føler for å bli hjemme så er det sikkert lurt siden du skal på kveldsvakt. Din mann kan filme deres yngste mens de venter på den eldste som går i toget, og filmer ivei. Så kan dere kose dere alle sammen med denne filmen under/etter middagen :) Han kan stille opp han også, i fjor festet han jo......

Skrevet

Klart du kan!

Ungene kommer til å storkose seg uansett :-)

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle ikke det gå an?!

Skrevet

Først så hadde jeg tenkt å svare deg at for barnas skyld så burde du være med ut, hvis tanken var bare at du skulle hvile før du skulle på jobb - men så leste jeg underskriften "har migrene" og da stiller saken seg helt annerledes etter min mening. Da har man grunn til å måtte ta det med ro hvis man skal på jobb for ikke å trigge et anfall, så ja, jeg synes du kan ta det med ro den dagen.

Skrevet

Hvis det funker greit for familien din, skal du i hvert fall ikke gjøre ting annerledes bare fordi noen kanskje vil mene noe om det! De fleste har som regel nok med seg og sitt den dagen, så det går nok aldeles utmerket.

Mange har stramt tidsskjema på 17. mai, så det er slett ikke så dumt at noen er hjemme og forbereder mat osv.

Jeg vet om både fedre og mødre som enkelte ganger har vært helt slått ut av allergi på 17. mai og holdt seg innendørs av den grunn. Ingen har bebreidet dem for at de var i bakgrunnen.

Skrevet

Det er klart du kan være hjemme. Beste 17.maien jeg har hatt tilbrakte jeg på verandaen min med ei venninne og en flaske rødvin og antrekket var pysj, Så lenge ungene har det bra så kan vi tillate

Skrevet

Det er klart du kan være hjemme. Beste 17.maien jeg har hatt tilbrakte jeg på verandaen min med ei venninne og en flaske rødvin og antrekket var pysj, Så lenge ungene har det bra så kan vi tillate

Gjest Spekepølse
Skrevet

Du kan bli hjemme om det er det du føler for.

Men dette er da virkelig noe du må vurdere selv, som kjenner familien din og deres situasjon, synes jeg. Ikke rette emnet for en "hva vil andre synes"-runde ...

Dessuten: om han kan bli hjemme et år, kan vel du bli hjemme? Han klarer seg fint uten deg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...