Gjest anonym en god stund til. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Sosialrapporten er klar, og blir sent videre i dag eller mandag. Men allikevel kan jeg ikke være så glad, min lille jeg har blir eldre og eldre og det er meg viten dødstille i Korea. Noen som kan gi meg noe info? Har det kommet noen tildelinger i april? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei, har du ikke fått ventebrevet som Verdens Barn sender ut til søkere ( jeg har fått det fordi jeg er adopsjonskontakt i en lokalavdeling). Der står det siste nytt om ventetider i Korea. Om det har kommet tildelinger i april får vi vel ikke vite før i mai regner jeg med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym en god stund til Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei, har du ikke fått ventebrevet som Verdens Barn sender ut til søkere ( jeg har fått det fordi jeg er adopsjonskontakt i en lokalavdeling). Der står det siste nytt om ventetider i Korea. Om det har kommet tildelinger i april får vi vel ikke vite før i mai regner jeg med. Jeg hadde bare håpet at noen satt på litt inside information, at noen kjente noe som hadde fått tildeling eller no... DET hadde vært godt. Følger med på den generelle informasjonen. Tusen takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.