Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte meg til rette foran pcen og skulle kose meg med en iskaffe etter frokosten, satte den på kjeften å drakk, jeg hadde svelget sikkert to slurker før jeg kjente at den smakte helt forjævlig, fyttigrisen.

Sprang å fikk spytta ut, og tømte resten av innholdet i et halvlitermål, det var en ubeskriveig fæl masse av noe grøtlignende seigt greier og iskaffe.

Jups, den var nok skjemt, og nå jobber magen min hardt for å beholde innholdet, jeg hater sånne ting, og iskaffe som jeg synes er så godt da, nå kommer jeg til å være skeptisk i lang tid fremover.

Usj altså...

Skrevet

Uff, det har skjedd meg et par ganger også, og da har jeg trodd at avhengigheten min til iskaffe ville bli kurert, men neida, det skal visst mer til:-)

Skrevet

Ikke noe moro. Men det går over, tross alt:-)

Jeg spiste et par brødskiver, sammen med et glass melk en kveld for lenge siden og det smakte pyton, noe helt for jævlig. Jeg kastet brødskivene og tok et par durabelig slurker av melka for å rense munnen. Fytti katta, det var melka det var noe galt med og ikke brødskivene.

Kona holdt på å le seg i hjel, mens jeg sto der og brakk meg:-)

Skrevet

Uff, det har skjedd meg et par ganger også, og da har jeg trodd at avhengigheten min til iskaffe ville bli kurert, men neida, det skal visst mer til:-)

mener du nå at kaffen var sur?

uff, og jeg som liker så godt iskaffe! har aldri skjedd meg,men skal vel skje nå:P

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Neste gang gjør du det på Silver Fairy-vis: Fyll et glass med isbiter og hell iskaffen over. :-) Iskaffen blir enda bedre når den er iiiiiskald. Så kan du strø litt brunsukker i om du vil ha den enda søtere.

Skrevet

mener du nå at kaffen var sur?

uff, og jeg som liker så godt iskaffe! har aldri skjedd meg,men skal vel skje nå:P

Husker ikke om den hadde stått i kjøleskapet en stund, at det var derfor den hadde blitt sur, eller om det var fra en nyapnet pakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...