Gå til innhold

Sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og planlegger sommerens reiser. Skal dere reise bort i sommerferien? I så fall hvor og hvorfor?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• Debra-irl

3

• morsan

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi skal til finnmark og besøke slekta mi og vise frem minste barnet.

Etter det blir det en dags tur til Bø sommerland. :-)

Skrevet

Vi skal til finnmark og besøke slekta mi og vise frem minste barnet.

Etter det blir det en dags tur til Bø sommerland. :-)

Finnmark er nydelig om sommeren :) Bortsett fra all myggen... ;) Håper dere koser dere sammen med familien.

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi skal til Gol en tur,for der er det så fint,så skal vi østover å se på gatebil løp (eller hva det heter),det har ungene veldig lyst til.

Ellers tar vi vel småturer her og der tenker jeg : )

Skrevet

Vi skal til Gol en tur,for der er det så fint,så skal vi østover å se på gatebil løp (eller hva det heter),det har ungene veldig lyst til.

Ellers tar vi vel småturer her og der tenker jeg : )

Koselig :) Hvor gamle er barna?

Jeg tror kanskje det blir en tur nordover for sønnen min. Bortsett fra det skal han til pappaen med England, så jeg planlegger voksenferie.

Gjest D*lilith
Skrevet

Koselig :) Hvor gamle er barna?

Jeg tror kanskje det blir en tur nordover for sønnen min. Bortsett fra det skal han til pappaen med England, så jeg planlegger voksenferie.

Barna mine er 10 år og 14 år : )

Det er fint norpå da,der var jeg mye som barn hos slekt.

Skrevet

Barna mine er 10 år og 14 år : )

Det er fint norpå da,der var jeg mye som barn hos slekt.

Deilig når barna blir såpass store, tenker jeg. Ferieturer er litt lettere :)

Jeg er født og oppvokst i Tromsø, mamma bor der fremdeles. Så det er naturlig for oss å dra dit noen ganger i året. Jeg er fremdeles veldig glad i stedet og gleder meg til samboeren min skal se hvor jeg vokste opp og møte moren min. Det er selvfølgelig helt topp for sønnen min også, han er veldig glad i bestemoren sin.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skal en tur til Hellas, og så blir resten av ferien på hytta.

Skrevet

Vi skal en tur til Hellas, og så blir resten av ferien på hytta.

Har du vært i Hellas før? Hvilken type ferie skal dere ha der?

Gjest D*lilith
Skrevet

Deilig når barna blir såpass store, tenker jeg. Ferieturer er litt lettere :)

Jeg er født og oppvokst i Tromsø, mamma bor der fremdeles. Så det er naturlig for oss å dra dit noen ganger i året. Jeg er fremdeles veldig glad i stedet og gleder meg til samboeren min skal se hvor jeg vokste opp og møte moren min. Det er selvfølgelig helt topp for sønnen min også, han er veldig glad i bestemoren sin.

Ja,godt når ungene er så store : )

Dere får ha god tur i sommer da,og kose dere masse : )

Gjest Elextra
Skrevet

Vi skal leie hus i Frankrike en uke, og forøvrig for det meste tilbringe tid på hytta ved sjøen.

Skrevet

Vi skal leie hus i Frankrike en uke, og forøvrig for det meste tilbringe tid på hytta ved sjøen.

Høres deilig ut :)

Frankrike er sikkert fint det, men Paris er noe herk ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Glad i Paris også jeg, men denne gang blir det mer landlig - og fuktig (nær sjøen) :-).

Gjest solstice
Skrevet

To uker til familiens landsted i Sverige. Blir sikkert deilig, i alle fall hvis været blir pent :)

Skrevet

Paris er min favorittby! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

I år blir det hjemmeferie. Jeg og eldstemann skal på konsert på Valle Hovin 7. juli, eneste planlagte gjøremål til sommeren.

Gjest Elextra
Skrevet

Paris er min favorittby! :-)

Og du skal vel tilbringe tiden i en køyeseng under et tre på hytta, mens du kikker (les: følger med på arbeidet) på svette håndverkere i bar overkropp :P

Gjest ViViola
Skrevet

Vi skal litt bort, men mest hjemme.

Bort-greia går til Danmark, vi har leid oss inn på et feriesenter ei uke. Besøk i løveparken og legoland står også på tapetet.

Så må vi vel en tur til svigers, tenker jeg, det er neppe til å unngå. Sukk. Også ønsker vi oss en tur nordover, men det spørs om vi får til. Ting koster, og ikke minst - vi har svinmye å ta tak i hjemme, med nybygd hus er det et uteområde som ligger i brakk... USJ!

Skrevet

Vi skal være en del hjemme, vi får besøk av min familie nå som vi endelig har ekkehus med plass til besøk (jippi!). I slutten av ferien skal vi til syden med mannens familie, blir stas det også.

Skrevet

Vi skal være en del hjemme, vi får besøk av min familie nå som vi endelig har ekkehus med plass til besøk (jippi!). I slutten av ferien skal vi til syden med mannens familie, blir stas det også.

Vi har altså Rekkehus, ikke 'ekkehus...:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...