Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg sitter og planlegger sommerens reiser. Skal dere reise bort i sommerferien? I så fall hvor og hvorfor? 0 Siter
astridny Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal til finnmark og besøke slekta mi og vise frem minste barnet. Etter det blir det en dags tur til Bø sommerland. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Vi skal til finnmark og besøke slekta mi og vise frem minste barnet. Etter det blir det en dags tur til Bø sommerland. :-) Finnmark er nydelig om sommeren Bortsett fra all myggen... Håper dere koser dere sammen med familien. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal til Gol en tur,for der er det så fint,så skal vi østover å se på gatebil løp (eller hva det heter),det har ungene veldig lyst til. Ellers tar vi vel småturer her og der tenker jeg : ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Vi skal til Gol en tur,for der er det så fint,så skal vi østover å se på gatebil løp (eller hva det heter),det har ungene veldig lyst til. Ellers tar vi vel småturer her og der tenker jeg : ) Koselig Hvor gamle er barna? Jeg tror kanskje det blir en tur nordover for sønnen min. Bortsett fra det skal han til pappaen med England, så jeg planlegger voksenferie. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Koselig Hvor gamle er barna? Jeg tror kanskje det blir en tur nordover for sønnen min. Bortsett fra det skal han til pappaen med England, så jeg planlegger voksenferie. Barna mine er 10 år og 14 år : ) Det er fint norpå da,der var jeg mye som barn hos slekt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Barna mine er 10 år og 14 år : ) Det er fint norpå da,der var jeg mye som barn hos slekt. Deilig når barna blir såpass store, tenker jeg. Ferieturer er litt lettere Jeg er født og oppvokst i Tromsø, mamma bor der fremdeles. Så det er naturlig for oss å dra dit noen ganger i året. Jeg er fremdeles veldig glad i stedet og gleder meg til samboeren min skal se hvor jeg vokste opp og møte moren min. Det er selvfølgelig helt topp for sønnen min også, han er veldig glad i bestemoren sin. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal en tur til Hellas, og så blir resten av ferien på hytta. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Vi skal en tur til Hellas, og så blir resten av ferien på hytta. Har du vært i Hellas før? Hvilken type ferie skal dere ha der? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Deilig når barna blir såpass store, tenker jeg. Ferieturer er litt lettere Jeg er født og oppvokst i Tromsø, mamma bor der fremdeles. Så det er naturlig for oss å dra dit noen ganger i året. Jeg er fremdeles veldig glad i stedet og gleder meg til samboeren min skal se hvor jeg vokste opp og møte moren min. Det er selvfølgelig helt topp for sønnen min også, han er veldig glad i bestemoren sin. Ja,godt når ungene er så store : ) Dere får ha god tur i sommer da,og kose dere masse : ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal leie hus i Frankrike en uke, og forøvrig for det meste tilbringe tid på hytta ved sjøen. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Vi skal leie hus i Frankrike en uke, og forøvrig for det meste tilbringe tid på hytta ved sjøen. Høres deilig ut Frankrike er sikkert fint det, men Paris er noe herk 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Høres deilig ut Frankrike er sikkert fint det, men Paris er noe herk Glad i Paris også jeg, men denne gang blir det mer landlig - og fuktig (nær sjøen) :-). 0 Siter
Gjest solstice Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 To uker til familiens landsted i Sverige. Blir sikkert deilig, i alle fall hvis været blir pent 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Høres deilig ut Frankrike er sikkert fint det, men Paris er noe herk Paris er min favorittby! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 I år blir det hjemmeferie. Jeg og eldstemann skal på konsert på Valle Hovin 7. juli, eneste planlagte gjøremål til sommeren. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Paris er min favorittby! :-) Og du skal vel tilbringe tiden i en køyeseng under et tre på hytta, mens du kikker (les: følger med på arbeidet) på svette håndverkere i bar overkropp 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal litt bort, men mest hjemme. Bort-greia går til Danmark, vi har leid oss inn på et feriesenter ei uke. Besøk i løveparken og legoland står også på tapetet. Så må vi vel en tur til svigers, tenker jeg, det er neppe til å unngå. Sukk. Også ønsker vi oss en tur nordover, men det spørs om vi får til. Ting koster, og ikke minst - vi har svinmye å ta tak i hjemme, med nybygd hus er det et uteområde som ligger i brakk... USJ! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal være en del hjemme, vi får besøk av min familie nå som vi endelig har ekkehus med plass til besøk (jippi!). I slutten av ferien skal vi til syden med mannens familie, blir stas det også. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vi skal være en del hjemme, vi får besøk av min familie nå som vi endelig har ekkehus med plass til besøk (jippi!). I slutten av ferien skal vi til syden med mannens familie, blir stas det også. Vi har altså Rekkehus, ikke 'ekkehus...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.