Kammilla Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kan poden dusjen med vannkopper? Uten såpe da sikkert? Er på 3dje dagen her nå, og det klør visst noe vannvittig.Smører og smører med sink, det hjelper jo _litt_ da ) Ellers i fin form heldigvis ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Stikk på apoteket og kjøp hvitvask og smør på. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kammilla Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Stikk på apoteket og kjøp hvitvask og smør på. ) Ja,jeg var å skulle få tak i det,men apoteket anbefalte en sink spray(oppdatert produkt) av hvit vask.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mine barn fikk mange ekstra turer i dusjen da de hadde vannkopper. Det lindret veldig, og du kan droppe såpa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Et kjerringråd mot kløe er å sitte i lunkent badevann, og drysse i ca 1/2 boks bakepulver )) Det virka på mine barn i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja! Det hjelper ofte med en litt lunken dusj - så bare dusj i vei. Krystallfiolett kan hjelpe for kløinga også. Kjøpes på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.