Gå til innhold

Gutt 8 - 9 år

Anbefalte innlegg

Gjest Sensibell
Skrevet

Hva er gutter på 8 til 9 år opptatt av for tiden. Jeg skal kjøpe en litt finere gave til en men har jente som er yngre selv så har ingen anelse om hva gutter på den alderen ønsker seg eller leker med.. noren som kan være så elskelige å hjelpe meg litt her? :-)

Skrevet

Vet du om han driver noen sport og / eller har noen slags spillmaskin, er det et mulig sted å starte. For min sønn (nettopp fylt 9) hadde gavekort fra sportsbutikk eller musikkkjede (de har også spill og DVDer) vært en drømmegave, men det er jo ikke så spennende.

Ellers:

Star Wars lego (fåes i alle prisklasser)

faktabøker (tema ut fra hva han er interessert i)

Guinness rekordbok l

lydbok (f.eks. Roald Dahl)

supportereffekter hvis han er fotballidiot og du vet hvem han holder med, evt. landslagsdrakt

tursekk, speiderkniv

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet du om han driver noen sport og / eller har noen slags spillmaskin, er det et mulig sted å starte. For min sønn (nettopp fylt 9) hadde gavekort fra sportsbutikk eller musikkkjede (de har også spill og DVDer) vært en drømmegave, men det er jo ikke så spennende.

Ellers:

Star Wars lego (fåes i alle prisklasser)

faktabøker (tema ut fra hva han er interessert i)

Guinness rekordbok l

lydbok (f.eks. Roald Dahl)

supportereffekter hvis han er fotballidiot og du vet hvem han holder med, evt. landslagsdrakt

tursekk, speiderkniv

For min niåring er Transformers det helt store for tida, film og figurer.

Ellers liker han

* StarWars Lego

* Lego City

* Bøker av Roald Dahl og diverse andre, gjerne som lydbok

* Sykkel- eller fotballutstyr

* Nintendo DS (på spillfronten er det mest Super Mario-spill han liker akkurat nå)

Skrevet

Min 9-åring hadde blitt kjempelykkelig for et abonnement på Donald. :o) Evt. en stabel Donald-pocket eller noe sånt.

Skrevet

Min 9-åring elsker Lego. Får visst aldri nok. :)

Skrevet

Min gutt på snart ni elsker alt som har med fotball å gjøre, særlig Manchester united.

Han er en skikkelig lesehest, og sluker alt av leseløvebøker (og er nok snart klart for noe mer).

Han tegner og skriver mye, så fargeblyanter og litt kule blyanter og blyantspissere og sånt liker han.

Fotballsko, tøffe t.skjorter, sommertøy, treningsdress, osv ville han også likt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...