Debra-irl Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Siden jeg skal være en uke med svigers i år (også) trenger jeg noe å lese på. I fjor var det Stieg Larsson som gjorde livet mitt levelig. Men i år??? Noen tips? Jeg liker altså krim/ konspirasjonsteorier. Noen gamle bøker det er verdt å lete opp? Eller er det noen som vet om noen som kommer nå på vårparten som jeg kan kjøpe og putte i kofferten alt nå? Jeg liker også andre typer bøker, men de er allerede sørget for. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker bøker av John Grisham, tror jeg har lest samtlige, som er utkommet på norsk. Spenning fra første til siste side, ofte med et overraskende utfall. Hilsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvis du liker krim og konspirasjon, er vel Harlan Coben noe for deg, vet ikke om du har lest noen av bøkene hans? 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 tempelridderens hemmelighet (husker ikke forfatteren) labyrinten (kate mosse) Den første er mer kiosklitteratur enn den andre. Den andre har i tillegg litterære kvaliteter:) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 tempelridderens hemmelighet (husker ikke forfatteren) labyrinten (kate mosse) Den første er mer kiosklitteratur enn den andre. Den andre har i tillegg litterære kvaliteter:) Den Labyrinten kjøpte jeg faktisk på salg, men har ikke fått begynt på den ennå..... Kanskje jeg skal spare den? Da mangler jeg bare 2-3 bøker til. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Hvis du liker krim og konspirasjon, er vel Harlan Coben noe for deg, vet ikke om du har lest noen av bøkene hans? Han har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut. Takker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Anne Holt sine krimbøker synes jeg er gode. Karin Alvteigen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.