Gå til innhold

Sommerlektyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg skal være en uke med svigers i år (også) trenger jeg noe å lese på. I fjor var det Stieg Larsson som gjorde livet mitt levelig. Men i år??? Noen tips?

Jeg liker altså krim/ konspirasjonsteorier. Noen gamle bøker det er verdt å lete opp? Eller er det noen som vet om noen som kommer nå på vårparten som jeg kan kjøpe og putte i kofferten alt nå?

Jeg liker også andre typer bøker, men de er allerede sørget for.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg liker bøker av John Grisham, tror jeg har lest samtlige, som er utkommet på norsk.

Spenning fra første til siste side, ofte med et overraskende utfall.

Hilsen

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis du liker krim og konspirasjon, er vel Harlan Coben noe for deg, vet ikke om du har lest noen av bøkene hans?

Gjest Spekepølse
Skrevet

tempelridderens hemmelighet (husker ikke forfatteren)

labyrinten (kate mosse)

Den første er mer kiosklitteratur enn den andre. Den andre har i tillegg litterære kvaliteter:)

Skrevet

tempelridderens hemmelighet (husker ikke forfatteren)

labyrinten (kate mosse)

Den første er mer kiosklitteratur enn den andre. Den andre har i tillegg litterære kvaliteter:)

Den Labyrinten kjøpte jeg faktisk på salg, men har ikke fått begynt på den ennå..... Kanskje jeg skal spare den? Da mangler jeg bare 2-3 bøker til.

Skrevet

Hvis du liker krim og konspirasjon, er vel Harlan Coben noe for deg, vet ikke om du har lest noen av bøkene hans?

Han har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut. Takker.

Skrevet

Anne Holt sine krimbøker synes jeg er gode.

Karin Alvteigen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...