Gjest Sukkersøtt Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det er jeg og sånn ER det bare! Noen flere uperfekte mennesker her? Ingen vits i å moralisere folkens, bare en tråd for oss svake mennesker i mellom! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg røyker, men snacker ikke, he, he 0 Siter
frk.s Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg røyker, men snacker ikke, he, he Røøødme... Hva er en snacker? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hva er en snacker? Er veldig glad i snacks, gjerne med en øl til, eller omvendt, om det er det du mener :-). 0 Siter
Gjest sukkersøtt Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hva er en snacker? Er veldig glad i snacks, gjerne med en øl til, eller omvendt, om det er det du mener :-). Da er du nok en snacker! ) En snacker er i følge min definisjon en som stadig vekk småspiser noe. Gjerne noe som karaketriseres som usunt og ikke bra for deg, men som akk, får deg til å føle deg bra likevel! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Røøødme... Hva er en snacker? samme sier jeg.... hva er det? SnaKker gjør jeg jo 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Da er du nok en snacker! ) En snacker er i følge min definisjon en som stadig vekk småspiser noe. Gjerne noe som karaketriseres som usunt og ikke bra for deg, men som akk, får deg til å føle deg bra likevel! Jeg småspiser ikke så mye sånn generelt, men er som sagt veldig glad i salt snacks og gjerne en øl... * brått veldig tørst * 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Tja... Jeg er veldig glad i godis da, ikke i det man vel egentlig kaller snacks som potetgull og peanøtter og sånt, men i sjokolade og smågodt... Men prøver å holde meg unna i uka og spiser litt i helga. 0 Siter
Orio Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Når jeg er hjemme, helt klart. Men har kommet litt "ut av det" nå som jeg er innlagt og spiser til faste tider. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg småspiser sjelden. Men jeg storspiser ofte... 0 Siter
Babette Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvorfor stiller du spørsmålet helt åpent hvis dette er en tråd for småspisere som ikke kan stå i mot? Da burde du heller skrive: Til alle snackere. Eller småspisere eller noe sånt. Når du spør som du spør, må det være anedning til å svare nei. 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg småspiser sjelden. Men jeg storspiser ofte... *knegg* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg småspiser sjelden. Men jeg storspiser ofte... he, he 0 Siter
edderCop Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvorfor stiller du spørsmålet helt åpent hvis dette er en tråd for småspisere som ikke kan stå i mot? Da burde du heller skrive: Til alle snackere. Eller småspisere eller noe sånt. Når du spør som du spør, må det være anedning til å svare nei. Synes innlegget var kult. Du kan jo bare svare nei, men trenger ikke å moralisere samtidig om du skulle være fristet til det. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jepp! Utrolig hvor mange anledninger det passer å feire med en sjokolade! ) 0 Siter
Babette Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Synes innlegget var kult. Du kan jo bare svare nei, men trenger ikke å moralisere samtidig om du skulle være fristet til det. Hun sier: ''bare en tråd for oss svake mennesker i mellom!'' Altså IKKE en forumundersøkelse for hvem som helst. 0 Siter
tonie Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg er ikke det. Ei heller er jeg perfekt. Man har sine svakheter. 0 Siter
edderCop Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hun sier: ''bare en tråd for oss svake mennesker i mellom!'' Altså IKKE en forumundersøkelse for hvem som helst. Har du slått av din humoristiske sans i dag? Kan ikke se noe galt med måten hun formulerte FU-en sin på, men det er mulig det eksisterer et FU-regelverk som jeg har gått glipp av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.