Gå til innhold

FU: Er du en snacker?

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkersøtt
Skrevet

Det er jeg og sånn ER det bare!

Noen flere uperfekte mennesker her?

Ingen vits i å moralisere folkens, bare en tråd for oss svake mennesker i mellom!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg røyker, men snacker ikke, he, he

Skrevet

Jeg røyker, men snacker ikke, he, he

Røøødme... Hva er en snacker?

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er en snacker? Er veldig glad i snacks, gjerne med en øl til, eller omvendt, om det er det du mener :-).

Gjest sukkersøtt
Skrevet

Hva er en snacker? Er veldig glad i snacks, gjerne med en øl til, eller omvendt, om det er det du mener :-).

Da er du nok en snacker! :o)

En snacker er i følge min definisjon en som stadig vekk småspiser noe. Gjerne noe som karaketriseres som usunt og ikke bra for deg, men som akk, får deg til å føle deg bra likevel! :)

Skrevet

Røøødme... Hva er en snacker?

samme sier jeg.... hva er det? SnaKker gjør jeg jo ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Da er du nok en snacker! :o)

En snacker er i følge min definisjon en som stadig vekk småspiser noe. Gjerne noe som karaketriseres som usunt og ikke bra for deg, men som akk, får deg til å føle deg bra likevel! :)

Jeg småspiser ikke så mye sånn generelt, men er som sagt veldig glad i salt snacks og gjerne en øl... * brått veldig tørst *

Skrevet

Tja... Jeg er veldig glad i godis da, ikke i det man vel egentlig kaller snacks som potetgull og peanøtter og sånt, men i sjokolade og smågodt... Men prøver å holde meg unna i uka og spiser litt i helga.

Skrevet

Når jeg er hjemme, helt klart. Men har kommet litt "ut av det" nå som jeg er innlagt og spiser til faste tider.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg småspiser sjelden. Men jeg storspiser ofte...

Skrevet

Hvorfor stiller du spørsmålet helt åpent hvis dette er en tråd for småspisere som ikke kan stå i mot? Da burde du heller skrive: Til alle snackere. Eller småspisere eller noe sånt.

Når du spør som du spør, må det være anedning til å svare nei.

Skrevet

*knegg*

hidi, the scorpion
Skrevet

he, he

Skrevet

Hvorfor stiller du spørsmålet helt åpent hvis dette er en tråd for småspisere som ikke kan stå i mot? Da burde du heller skrive: Til alle snackere. Eller småspisere eller noe sånt.

Når du spør som du spør, må det være anedning til å svare nei.

Synes innlegget var kult. Du kan jo bare svare nei, men trenger ikke å moralisere samtidig om du skulle være fristet til det.

Gjest minnah
Skrevet

Jepp! Utrolig hvor mange anledninger det passer å feire med en sjokolade! :o)

Skrevet

Synes innlegget var kult. Du kan jo bare svare nei, men trenger ikke å moralisere samtidig om du skulle være fristet til det.

Hun sier:

''bare en tråd for oss svake mennesker i mellom!''

Altså IKKE en forumundersøkelse for hvem som helst.

Skrevet

Nei, jeg er ikke det. Ei heller er jeg perfekt. Man har sine svakheter.

:)

Skrevet

Hun sier:

''bare en tråd for oss svake mennesker i mellom!''

Altså IKKE en forumundersøkelse for hvem som helst.

Har du slått av din humoristiske sans i dag? Kan ikke se noe galt med måten hun formulerte FU-en sin på, men det er mulig det eksisterer et FU-regelverk som jeg har gått glipp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...