Gå til innhold

når man snakker om sykkel

pekkaline

Anbefalte innlegg

Jeg var i 5-årsdagen til min kusine, og husker det var såå forsmedlig at _hun_ kunne sykle, mens jeg som var nesten 6 år, fortsatt hadde støttehjul...

Vel hjemme fra selskapet forlangte jeg å få støttehjula skrudd av, og øva meg hele kvelden. Tror det gikk en dag eller to, så var den saken grei! :)

Eh, og jeg er født i 1966 :) så støttehjul er ikke akkurat noe nymotens påfunn :))))

Det hjelper på iveren å ha noen å se opp til. Jøss, i 66 altså...jeg ble også født det året men husker ikke noe støttehjul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper på iveren å ha noen å se opp til. Jøss, i 66 altså...jeg ble også født det året men husker ikke noe støttehjul ;)

Jeg kan ikke huske at noen andre unger hadde småsykler med støttehjul da jeg var liten (er et par år yngre enn deg) og tror ikke det var så veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ei venninne av meg hadde en storebror som kunne hjelpe meg med å skru av'' :) uten at foreldrene dine visste om det?

Hihi...

Jeg har hele livet levd mitt eget liv.... Pleier å si at jeg er den bortskjemte atpåklatten.... Andre som kjenner historien, sier løvetannbarn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vel sykkel da jeg var 7-8 år. Jeg syklet rundt på skoleplassen mens mamma løp etter og støttet. Slik holdt vi på en god stund til jeg kunne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vel sykkel da jeg var 7-8 år. Jeg syklet rundt på skoleplassen mens mamma løp etter og støttet. Slik holdt vi på en god stund til jeg kunne det.

Ikke rart at foreldrene blir like glade og stolte som den nybakte sykkelist ;) Det må litt tålmodighet til for alle parter. Tenk om vi gikk på med den samme iveren til alt vi har lyst til hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...