Gå til innhold

Svimmelhet

Gjest hegspa

Anbefalte innlegg

Gjest hegspa

Hei, jeg er ei jente som er norsk, men bor i utland. I sommerferien 07 fikk jeg nesten et svimmelhets anfall, og kan siden ikke se på tv, sitte foran data, ikke sitte lenge i bil, ikke kjoere karuseller eller skate. Flere tror at det er noe jeg innbiller meg, men jeg vet det er noe jeg ikke innbiller meg. Hvis jeg har sittet i bil for lenge, eller foran pc eller tv dagen foer, kan jeg våkne opp å være utrolig svimmel. Det kan oedelegge en HEL UKE for meg. Da må jeg bare holde senga til det går over. Jeg kan jo ikke leve sånn. Jeg har vært å tatt blodproever, allergi testa meg, sjekket om jeg har trengt briller, men nei! Ingen ting unormalt. Hva tror du det kan være? Det er en sånn svimmelhet som at jeg kan holde meg i en stilling og ikke se noen andre retninger, hvis heg roerer meg noen centimeter er det ute med meg, da er jeg så svimmel at jeg ikke kan flytte oeynene engang. Jeg har problemer med nakke, skuldre og rygg og kan hoere at det er noe med, men jeg vet ikke. Skal jeg sjekke oeynene til spesialist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...