Atene Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Har dere valgt å få barn sammen, så skal og bør barnets beste gå foran... Jeg ser jo problemet i de tilfellene hvor foreldrene ikke klarer å samarbeide, men vil en slik lov bidra til at foreldre må strekke seg litt lenger for faktisk å klare å samarbeide, så er den jo verdt det i seg selv. Voksne som har barn sammen bør ofre mye før de motsetter seg samarbeid, er mitt syn. Barnets beste er det viktigste... ''Voksne som har barn sammen bør ofre mye før de motsetter seg samarbeid, er mitt syn. Barnets beste er det viktigste...'' Det er da virkelig ikke et syn du er spesielt alene om. Tvert imot vil jeg tro at de aller fleste deler dette synet. Det er ikke det denne debatten dreier seg om. Den dreier seg om hvorvidt dette lovforslaget er egnet til å fremme barnets beste. 0 Siter
fiskerinnen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg trodde poenget var å sikre barnet tid med begge foreldre, jeg? Hvordan hjelper det barnet i forhold til det å flytte fra den ene til den andre istedenfor sammen med den det har bodd sammen med til nå? Og så har vi de tilfellene der det slett ikke er "bare å overlate omsorgen". Av utallige grunner. Min legger jeg ikke ut her. Jeg tror ikke en sånn lov er til barnets beste . Den er vel heller en måte å bevare offentlige arbeidsplasser på . Hvis de får for lite å gjøre på familievernkontorene rundt omkring kan det jo ende med oppsigelser . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.