Gjest moderat overvektig Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hva gjør jeg da? Jeg kan kun spisew normalt når jeg trener.. hvis jeg dropper å trene en dag spiser jeg og spiser jeg og klarer ikke å slutte.. Jeg går i terapi og vi snakker om dette, men lurte på om noen andre sliter med dette og har noen råd om hvordan jeg skal gjøre det rent praktisk? Burde jeg slutte å trene inntil jeg slutter å misbruke trening? Jeg er så sliten av alle "måene".. 0 Siter
edderCop Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg ville hatt en konkret plan for trening og gjennomført den, det går an å trene f.eks. 60-90 minutter hver dag. 0 Siter
Gjest moderat overvektig Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg ville hatt en konkret plan for trening og gjennomført den, det går an å trene f.eks. 60-90 minutter hver dag. Det er så bortkastet.. i dag f.eks.. jeg har syklet en tur på 1.5 timer og trent 1 time spinning, men jeg må likevel trene minst en time til for i kveld er det grilla kyling og salat og sjokolade og seigmenn og jeg iskrem og jeg klarer ikke å motstå noe av det.. 0 Siter
Gjest Ikke slutt med trening Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Ikke slutt med trening. Det er kombinasjonen trening og mat som gir livet mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.