Gå til innhold

Herregud som jeg hater sola!

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg skal begynne med vårvasken neste uke. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men jeg ser fram til å få det rent og pent rundt meg. Så lenge det varer..

''vårvasken''

HÆ? HÆÆÆÆÆ?

Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• morsan

7

• frosken

5

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt jeg ikke vet, skjønner jeg......

;)

Moren mon har det. Å ha et vindu uten gardiner er selvsagt helt utenkelig, men dertil skal det være sommergardiner og vintergardiner, og gardinene skal skiftes ut ofte, og på kjøkkenet skal man i tillegg ha julegardiner og påskegardiner!! ;-)

Men hun er grei - hun har for lengst slutta å mase om at vi burde skaffe oss (mer) gardiner;-)

Skrevet

Så da er jeg unnskyldt, har ikke gardiner...;)

Ja, du får nå bare streve med støvtørking og vasking:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Moren mon har det. Å ha et vindu uten gardiner er selvsagt helt utenkelig, men dertil skal det være sommergardiner og vintergardiner, og gardinene skal skiftes ut ofte, og på kjøkkenet skal man i tillegg ha julegardiner og påskegardiner!! ;-)

Men hun er grei - hun har for lengst slutta å mase om at vi burde skaffe oss (mer) gardiner;-)

Vokst opp i samme familie som deg, ergo jeg hater gardiner...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, du får nå bare streve med støvtørking og vasking:)

Eier du ikke empati?

Men jeg klaget ikke, konstanterte bare faktum, og være mye ute i den lyse perioden...

Sant:)))

Skrevet

Vokst opp i samme familie som deg, ergo jeg hater gardiner...;)

:-)

Jeg hater det ikke, men synes det er deilig med masse lys inn. Men må nesten ha gardiner på enkelte rom pga innsyn, men heldigvis slipper vi det i stua mm

AneM1365380603
Skrevet

''vårvasken''

HÆ? HÆÆÆÆÆ?

Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom!

Så så.. :o)

Bare husk at alt som er gjort er gjort! Det er deilig når det er overstått.

Skrevet

''vårvasken''

HÆ? HÆÆÆÆÆ?

LOL Enig med deg;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

:-)

Jeg hater det ikke, men synes det er deilig med masse lys inn. Men må nesten ha gardiner på enkelte rom pga innsyn, men heldigvis slipper vi det i stua mm

Er ikke i mot gardiner, har bare litt ambivalente følelser for de...

Skrevet

Jeg tror jeg skal pusse vinduene mine i helgen, men ikke i dag - kanskje i morgen - kanskje... Hadde vært praktisk å kunne se ut!

Du vet at flyfly har pusset vinduene mine engang?

Bare som et lite tips...

Skrevet

Du vet at flyfly har pusset vinduene mine engang?

Bare som et lite tips...

Det var vel en av de gangene hun ikke var helt tilregnelig det?

Skrevet

''vårvasken''

HÆ? HÆÆÆÆÆ?

*Stiller seg bak ViVola og nikker enig* Vårvask er oppskrytt, om våren skal man være ute og nyte at det spirer og gror og at sola skinner og varmer en vinterfrossen skrott! :o)

AneM1365380603
Skrevet

*Stiller seg bak ViVola og nikker enig* Vårvask er oppskrytt, om våren skal man være ute og nyte at det spirer og gror og at sola skinner og varmer en vinterfrossen skrott! :o)

*Sukk* Jeg begynner å innse kjerringfaktene her med både Tresor og husvask.

Kan kalle det sesongkrampevask.

Gjest ViViola
Skrevet

Så så.. :o)

Bare husk at alt som er gjort er gjort! Det er deilig når det er overstått.

Pøh. Du sier det bare for å trøste, du!

Gjest ViViola
Skrevet

Tenker det, jeg også ja!

Skrevet

Vet du hva, jeg tror hypnoterapi kan være midt i blinken. Og nei, jeg tuller ikke, har gått til slik behandling selv for en annen type "fobi", og det hjalp betraktelig etter bare 3 behandlinger. Verdt et forsøk!!!

Hva kostet en time hos hypnoterapaut? Vurderer å prøve det for det for noe annet. (beklager at jeg bare bryter inn her)

Gjest oppturen
Skrevet

Hva kostet en time hos hypnoterapaut? Vurderer å prøve det for det for noe annet. (beklager at jeg bare bryter inn her)

Helt OK! Jeg betalte 650 kr for en klokketime. (Ikke mye penger når du tenker på at vedkommende skal betale husleie, skatt, osv.) men aner ikke om dette er vanlig pris rundt omkring i landet.

Skrevet

Men da er det ikke sommeren du skal hate, men støvet! ;) Har du gulvteppe som avgir mye støv kanskje? Eller kosetepper? Jeg blir blind for støv på denne tiden ;)

Skrevet

Det var vel en av de gangene hun ikke var helt tilregnelig det?

Tror du det? De trenger nemlig å vaskes igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...