Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg skal begynne med vårvasken neste uke. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men jeg ser fram til å få det rent og pent rundt meg. Så lenge det varer.. ''vårvasken'' HÆ? HÆÆÆÆÆ? Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom! 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Alt jeg ikke vet, skjønner jeg...... HÆ Moren mon har det. Å ha et vindu uten gardiner er selvsagt helt utenkelig, men dertil skal det være sommergardiner og vintergardiner, og gardinene skal skiftes ut ofte, og på kjøkkenet skal man i tillegg ha julegardiner og påskegardiner!! ;-) Men hun er grei - hun har for lengst slutta å mase om at vi burde skaffe oss (mer) gardiner;-) 0 Siter
tonie Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så da er jeg unnskyldt, har ikke gardiner... Ja, du får nå bare streve med støvtørking og vasking:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Moren mon har det. Å ha et vindu uten gardiner er selvsagt helt utenkelig, men dertil skal det være sommergardiner og vintergardiner, og gardinene skal skiftes ut ofte, og på kjøkkenet skal man i tillegg ha julegardiner og påskegardiner!! ;-) Men hun er grei - hun har for lengst slutta å mase om at vi burde skaffe oss (mer) gardiner;-) Vokst opp i samme familie som deg, ergo jeg hater gardiner... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Ja, du får nå bare streve med støvtørking og vasking:) Eier du ikke empati? Men jeg klaget ikke, konstanterte bare faktum, og være mye ute i den lyse perioden... Sant:))) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vokst opp i samme familie som deg, ergo jeg hater gardiner... :-) Jeg hater det ikke, men synes det er deilig med masse lys inn. Men må nesten ha gardiner på enkelte rom pga innsyn, men heldigvis slipper vi det i stua mm 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 ''vårvasken'' HÆ? HÆÆÆÆÆ? Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom! Så så.. ) Bare husk at alt som er gjort er gjort! Det er deilig når det er overstått. 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 ''vårvasken'' HÆ? HÆÆÆÆÆ? Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom! LOL Enig med deg;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 :-) Jeg hater det ikke, men synes det er deilig med masse lys inn. Men må nesten ha gardiner på enkelte rom pga innsyn, men heldigvis slipper vi det i stua mm Er ikke i mot gardiner, har bare litt ambivalente følelser for de... 0 Siter
annegunn Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg tror jeg skal pusse vinduene mine i helgen, men ikke i dag - kanskje i morgen - kanskje... Hadde vært praktisk å kunne se ut! Du vet at flyfly har pusset vinduene mine engang? Bare som et lite tips... 0 Siter
frosken Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Du vet at flyfly har pusset vinduene mine engang? Bare som et lite tips... Det var vel en av de gangene hun ikke var helt tilregnelig det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 ''vårvasken'' HÆ? HÆÆÆÆÆ? Det er da for fanken ikke et ord i ordboka, ergo er det ingenting som heter det - og ingenting man skal gjøre. Basta Bom! *Stiller seg bak ViVola og nikker enig* Vårvask er oppskrytt, om våren skal man være ute og nyte at det spirer og gror og at sola skinner og varmer en vinterfrossen skrott! ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 *Stiller seg bak ViVola og nikker enig* Vårvask er oppskrytt, om våren skal man være ute og nyte at det spirer og gror og at sola skinner og varmer en vinterfrossen skrott! ) *Sukk* Jeg begynner å innse kjerringfaktene her med både Tresor og husvask. Kan kalle det sesongkrampevask. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så så.. ) Bare husk at alt som er gjort er gjort! Det er deilig når det er overstått. Pøh. Du sier det bare for å trøste, du! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 LOL Enig med deg;-) Jeg regnet med deg, ja! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 *Stiller seg bak ViVola og nikker enig* Vårvask er oppskrytt, om våren skal man være ute og nyte at det spirer og gror og at sola skinner og varmer en vinterfrossen skrott! ) Tenker det, jeg også ja! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vet du hva, jeg tror hypnoterapi kan være midt i blinken. Og nei, jeg tuller ikke, har gått til slik behandling selv for en annen type "fobi", og det hjalp betraktelig etter bare 3 behandlinger. Verdt et forsøk!!! Hva kostet en time hos hypnoterapaut? Vurderer å prøve det for det for noe annet. (beklager at jeg bare bryter inn her) 0 Siter
Gjest oppturen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hva kostet en time hos hypnoterapaut? Vurderer å prøve det for det for noe annet. (beklager at jeg bare bryter inn her) Helt OK! Jeg betalte 650 kr for en klokketime. (Ikke mye penger når du tenker på at vedkommende skal betale husleie, skatt, osv.) men aner ikke om dette er vanlig pris rundt omkring i landet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Men da er det ikke sommeren du skal hate, men støvet! Har du gulvteppe som avgir mye støv kanskje? Eller kosetepper? Jeg blir blind for støv på denne tiden 0 Siter
annegunn Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det var vel en av de gangene hun ikke var helt tilregnelig det? Tror du det? De trenger nemlig å vaskes igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.