Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2 må gi seg no, eg klarer ikkje mere Per Sundnes, BlomsterFinn og co.

Norge = Per Sundnes, Pizza Grandiosa og Hotell Cæsar.

Ett land i forfall, som nærmere seg den totale kolaps hva kvalitet angår!!!

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

19

• Colette

17

• tonie

13

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syntes han var hysterisk morsom (for en gangs skyld!) i den derre Postmann Pat outfiten og "fødd med ein drillstav i hainna".

:)

Skrevet

Jeg syntes han var hysterisk morsom (for en gangs skyld!) i den derre Postmann Pat outfiten og "fødd med ein drillstav i hainna".

:)

Det fikk eg ikkje med meg (og fikk kjeft av sønnen for at eg ikkje fulgte med) og eg angrer ikkje, skulle ikkje forundre meg om han dukker opp i programmet til Dorthe Skappel også.

Men han har sikkert mange par sko og briller, noe mer kan han vel strengt tatt ikkje slå i bordet med...

Skrevet

Det fikk eg ikkje med meg (og fikk kjeft av sønnen for at eg ikkje fulgte med) og eg angrer ikkje, skulle ikkje forundre meg om han dukker opp i programmet til Dorthe Skappel også.

Men han har sikkert mange par sko og briller, noe mer kan han vel strengt tatt ikkje slå i bordet med...

Det som er bånn i Norge er ikke Per Sundnes. Han er en herlig intelligent fyr med masse humor. Mens derimot menn som repsresentanten fra Ungkaren, som får sjokk fordi han blir presentert for 10-12 år eldre damer i et sjekkeprogram....Tragisk, og fantastisk usjarmerende å være vitne til en slik overfladiskhet. Men han trodde jo tydeligvis selv at han var den flotteste på denne jord :-) Kvalm...

Gjest xbellax
Skrevet

Per er jo kremgod. Smart, forbannet god humor, og så kan fyren faktisk kle seg. Herlig skapning det der.

Skrevet

Det som er bånn i Norge er ikke Per Sundnes. Han er en herlig intelligent fyr med masse humor. Mens derimot menn som repsresentanten fra Ungkaren, som får sjokk fordi han blir presentert for 10-12 år eldre damer i et sjekkeprogram....Tragisk, og fantastisk usjarmerende å være vitne til en slik overfladiskhet. Men han trodde jo tydeligvis selv at han var den flotteste på denne jord :-) Kvalm...

Ikkje enig med deg når det gjelder Per Sundnes.

Men enig når det gjelder ungkaren, Kristin Spitznoggle var ikkje så mye bedre...

TV2, TV3 og TV Norge burde missta konsesjonen for lenge sia, middelmådighetenes leikestue, nå er det Johan Golden sin tur. *er det mulig?*

Får fyren lønn også???

Skrevet

Per er jo kremgod. Smart, forbannet god humor, og så kan fyren faktisk kle seg. Herlig skapning det der.

Han kan IKKJE kle seg nei! Ser ut som ett omreisende sirkus i mine øyne, norges største eksibisionist! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Per Sundnes er super! Norge trenger slike som han, og slike som BlomsterFinn. Og Toppen Beck. Og ungkaren. Og Thomas og Harald og Dorte.

De utgjør et mangfold, det er så flott!

Skrevet

Han kan IKKJE kle seg nei! Ser ut som ett omreisende sirkus i mine øyne, norges største eksibisionist! :-)

Men han kan sikkert _stave_! ;-)

Skrevet

Ikkje enig med deg når det gjelder Per Sundnes.

Men enig når det gjelder ungkaren, Kristin Spitznoggle var ikkje så mye bedre...

TV2, TV3 og TV Norge burde missta konsesjonen for lenge sia, middelmådighetenes leikestue, nå er det Johan Golden sin tur. *er det mulig?*

Får fyren lønn også???

Ja, grøss...for et kvinnemenneske :-( Er ellers helt enig med deg i at disse kanalene stort sett bare står for fordummende underholdning, med noen få unntak. Tar ikke engang nyhetssendingene deres på alvor, og ser på dem som fullstendig useriøse.

Skrevet

Per Sundnes er super! Norge trenger slike som han, og slike som BlomsterFinn. Og Toppen Beck. Og ungkaren. Og Thomas og Harald og Dorte.

Jeg synes vel at vi hadde klart oss uten Harald....

Skrevet

Neida, Norge trenger flere som Kåre Willock, Erik Bye, Haldis Moren Vesaas, Ole Gunnar Solskjær, Grete Waits, Anne Cath Vestly, Leif Ove Andsnes, Terje Ness og Odd Nerdrum!

Gjest ViViola
Skrevet

Neida, Norge trenger flere som Kåre Willock, Erik Bye, Haldis Moren Vesaas, Ole Gunnar Solskjær, Grete Waits, Anne Cath Vestly, Leif Ove Andsnes, Terje Ness og Odd Nerdrum!

Gjerne det, men ikke på bekostning av de før nevnte!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg synes vel at vi hadde klart oss uten Harald....

Vi hadde _klart oss_ med kun Carl Ivarer også, men herregud...

Skrevet

Men han kan sikkert _stave_! ;-)

Det er ikkje umulig, men en kommer ikkje på TV(2) 12 timer i døgnet på grunn av det. :)

Skrevet

Nei nå må du gi deg!

Om vi skulle hatt 4,5 millioner Carl Ivar`er så hadde eg emigrert ihvertfall.

Skrevet

Ja, grøss...for et kvinnemenneske :-( Er ellers helt enig med deg i at disse kanalene stort sett bare står for fordummende underholdning, med noen få unntak. Tar ikke engang nyhetssendingene deres på alvor, og ser på dem som fullstendig useriøse.

Er du gift? :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei nå må du gi deg!

Om vi skulle hatt 4,5 millioner Carl Ivar`er så hadde eg emigrert ihvertfall.

Det hadde sannsynligvis jeg også, men sånn rent overlevelsesmessig, så hadde vi _klart oss_.

Synes mangfoldet er kjempebra, jeg, og er det noe/noen på TV jeg ikke synes sånn kjempemye om, så skifter jeg kanal/slår av.

Prøv det!

:-)

Skrevet

Jeg mener vel bare at Harald Rønneberg ikke er noe stort talent innen underholdningsverdenen. Det får være måte på hvor mye selvopptattehet vi skal være vitne til. Han tar jo ikke engang sine intervjuobjekter på alvor. Noe Thomas gjør.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg mener vel bare at Harald Rønneberg ikke er noe stort talent innen underholdningsverdenen. Det får være måte på hvor mye selvopptattehet vi skal være vitne til. Han tar jo ikke engang sine intervjuobjekter på alvor. Noe Thomas gjør.

Jeg synes han er morsom og uhøytidelig, jeg, og jeg merker ikke noe til at han ikke tar gjestene på alvor. Er det ikke rart, at vi kan oppfatte så ulikt?

Skift kanal - Harald er vel foreløpig bare på TV2. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...