Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, grøss...for et kvinnemenneske :-( Er ellers helt enig med deg i at disse kanalene stort sett bare står for fordummende underholdning, med noen få unntak. Tar ikke engang nyhetssendingene deres på alvor, og ser på dem som fullstendig useriøse.

Nei, ikke nå lenger :-) Men jeg misliker virkelig den fordummende underholdningen disse kanalene produserer. Og det er vi tydeligvis enige om :-)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

19

• Colette

17

• tonie

13

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes han er morsom og uhøytidelig, jeg, og jeg merker ikke noe til at han ikke tar gjestene på alvor. Er det ikke rart, at vi kan oppfatte så ulikt?

Skift kanal - Harald er vel foreløpig bare på TV2. :-)

''Harald er vel foreløpig bare på TV2. :-)''

Han har heldigvis ikkje potensial til noengang å komme på Nrk, tullebukk det er det han er.

Ps! Beklager å bryte inn, men eg måtte bare si det.:)

Skrevet

Jeg synes han er morsom og uhøytidelig, jeg, og jeg merker ikke noe til at han ikke tar gjestene på alvor. Er det ikke rart, at vi kan oppfatte så ulikt?

Skift kanal - Harald er vel foreløpig bare på TV2. :-)

Ja, det er tydelig at vi ser forskjellig :-) Jeg ser stort sett ikke på dette programmet, annet enn når de presenterer gjester som interesserer meg. Jeg påstår ikke at jeg er nødt til å se på det, men kan allikvel ikke noe annet enn å gremmes over Harald, de gangene jeg gjør det. Jeg tåler han, men er ikke full av beundring, for å si det sånn. Da kan man snakke om minimalt med talent og maksimalt med eksibisjonisme. For meg ser det ut som om han bruker programmet til å vise fram seg selv, og ingenting annet.

Gjest ViViola
Skrevet

''Harald er vel foreløpig bare på TV2. :-)''

Han har heldigvis ikkje potensial til noengang å komme på Nrk, tullebukk det er det han er.

Ps! Beklager å bryte inn, men eg måtte bare si det.:)

Du verden, misunnelsen bryter hardt, hører jeg! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, det er tydelig at vi ser forskjellig :-) Jeg ser stort sett ikke på dette programmet, annet enn når de presenterer gjester som interesserer meg. Jeg påstår ikke at jeg er nødt til å se på det, men kan allikvel ikke noe annet enn å gremmes over Harald, de gangene jeg gjør det. Jeg tåler han, men er ikke full av beundring, for å si det sånn. Da kan man snakke om minimalt med talent og maksimalt med eksibisjonisme. For meg ser det ut som om han bruker programmet til å vise fram seg selv, og ingenting annet.

Synes han er morsom, jeg, og et godt supplement til Thomas.

:-)

Skrevet

Synes han er morsom, jeg, og et godt supplement til Thomas.

:-)

Ja, det har du rett i :-) Han er morsom og et godt supplement til Thomas. Men allikevel.....han minner meg om et oppmerksomhetskrevende barn, og de kan være slitsomme:-) Litt ala Tommy Steine.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, det har du rett i :-) Han er morsom og et godt supplement til Thomas. Men allikevel.....han minner meg om et oppmerksomhetskrevende barn, og de kan være slitsomme:-) Litt ala Tommy Steine.

Tommy Steine kan jeg være enig i at kan være en smule anmasende, men også han har sin sjarm (men IKKE når han er drita på byen, da er han KUN anmasende... Sukk.).

Tror morsfølelsen min blir vekket når Harald kommer på skjermen, han er liksom litt sånn hjelpesløs og klønete. :-)

Skrevet

Jeg ser poenget ditt, men synes likevel han kan være litt sånn småmorsom "side kick".

Men generelt er jeg ikke så voldsomt interessert i noen av dem eller dette showet, men ser på en del ganger pga gjestene, Jeg synes at de skifter ut gjester fort fort i programmet - greit nok at det skal være lett underholdning, men noen av dem rekker bare såvidt å få rævva nedpå før de skufles ut igjen...;-)

Skrevet

Neida, Norge trenger flere som Kåre Willock, Erik Bye, Haldis Moren Vesaas, Ole Gunnar Solskjær, Grete Waits, Anne Cath Vestly, Leif Ove Andsnes, Terje Ness og Odd Nerdrum!

Jeg bare lurer på hvordan Odd Nerdrum havnet sammen med denne gjengen.

?

Gjest ViViola
Skrevet

?

Alibi for "fargerikt fellesskap"?

Skrevet

Tommy Steine kan jeg være enig i at kan være en smule anmasende, men også han har sin sjarm (men IKKE når han er drita på byen, da er han KUN anmasende... Sukk.).

Tror morsfølelsen min blir vekket når Harald kommer på skjermen, han er liksom litt sånn hjelpesløs og klønete. :-)

He..he :-) Ja, den følelsen har jeg sympati for :-) For han virker både usikker og klønete, og vil så gjerne vise hele Norge at han er flink gutt :-) Men han får det ikke helt til, og stiller seg derfor "lagelig for hogg".

Tommy Steine kjenner jeg ikke annet enn fra scenen. Og det holder i lange baner for meg. Kan tenke meg at han er slitsom på byen, ja....Men min største frustrasjon i kveld, var "Ungkaren". For et motbydelig mannebein :-(

Skrevet

Alibi for "fargerikt fellesskap"?

Muligens. *humre*

Skrevet

Du verden, misunnelsen bryter hardt, hører jeg! :-)

Ha.ha...Der kom det ja.

Skrevet

He..he :-) Ja, den følelsen har jeg sympati for :-) For han virker både usikker og klønete, og vil så gjerne vise hele Norge at han er flink gutt :-) Men han får det ikke helt til, og stiller seg derfor "lagelig for hogg".

Tommy Steine kjenner jeg ikke annet enn fra scenen. Og det holder i lange baner for meg. Kan tenke meg at han er slitsom på byen, ja....Men min største frustrasjon i kveld, var "Ungkaren". For et motbydelig mannebein :-(

Hva er det med ungkaren? Har ikke hatt tid til å se på TV i det siste, men jeg har jo fått med med meg den festlige lille aldersvrien.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er sikkert helt ute, men hvem er per Sundnes?

Skrevet

Jeg ser poenget ditt, men synes likevel han kan være litt sånn småmorsom "side kick".

Men generelt er jeg ikke så voldsomt interessert i noen av dem eller dette showet, men ser på en del ganger pga gjestene, Jeg synes at de skifter ut gjester fort fort i programmet - greit nok at det skal være lett underholdning, men noen av dem rekker bare såvidt å få rævva nedpå før de skufles ut igjen...;-)

Stakkars Harald..han blir tydeligvis et offer her i kveld. Og det var faktisk ikke meningen. Han gjør jo ikke noe galt, men heller ikke så mye riktig,synes jeg.

Jeg ser heller ikke på dette programmet så ofte, men de gangene jeg gjør det, så legger jeg merke til akkurat det samme som deg. Intervjuobjektene dyttes ut og inn, uten at de egentlig har fått sagt noe som helst. Poenget er å ha med flest mulig, tydeligvis. Og det blir barte hesblesende og dumt.....

Skrevet

?

Odd Nerdrum er en stor kunstner, sjøl om han av og til er litt i slappeste laget (da tenker eg ikkje på det berømte sjølportrettet) og blir litt for "begeistra for Carravaggio og Rembrandt.

Men når du når ett såpass nivå som han så er "alt lov", bare vent 50 år så skal du se at eg får rett og bildene hans går for mange ganger så mange millioner som nå.

Skjønner du er en av de som ikkje ser på han som en stor kunstner, og det er helt legitimt selvfølgelig.

Hvem er norges fremste billedkunstner (nålevende) i dine øyne da?

Skrevet

Jeg er sikkert helt ute, men hvem er per Sundnes?

Det trenger du ikkje å vite, du har det nok bedre uten.

Eg ser fryktelig lite på tv, men du må slår tydeligvis alle rekorder. *S*

trollemor;o)
Skrevet

Det trenger du ikkje å vite, du har det nok bedre uten.

Eg ser fryktelig lite på tv, men du må slår tydeligvis alle rekorder. *S*

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig....

Er du en ny geir, eller er du vår gode gamle Geir?

Mista nikket
Skrevet

Jeg synes vel at vi hadde klart oss uten Harald....

Er det noen JEG hadde klart meg uten er det han programlederen i Beat for Beat. Klarer ikke det programmet pga han. Kan være så mange flotte deltagere, men han ødelegger hele gleden for meg med den fremtoningen han gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...