Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Helt enig, og det til og med på selveste Nrk!

Hna må sitte på noen virkelig hemmelige opplysninger om Nrk, ellers ville nok han blitt veid og funnet for lett.

Han har verdens falskeste smil, ville aldri i verden kjøpt bruktbil av han.

Ville ikke kjøpt noe som helst av han jeg i hvertfall.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

19

• Colette

17

• tonie

13

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke sammenlign Nerdrum og Aulie...Please :-)

Jeg bare måtte. *fornøyd glis*

Skrevet

Det har du rett i. Og alle diktatorer som har levd på jorda, kanskje. Og Carola. Ved nærmere ettertanke vet jeg ikke helt om det er en god ting. *S*

For ikkje å snakke om Jesus.

Skrevet

Jeg synes ikke det er provoserende, men litt rart å se på er det jo, særlig ettersom jeg er på alder med de 'gamle' i showet selv;.)

Men det er rart jeg synes det er rart, for jeg ville jo ikke hatt en så ung fyr selv! *ha ha*

Jeg har selv erfart at kjærlighet kan oppstå på tvers av alle regler. Ung, gammel osv. Det spiller ingen rolle, så lenge man går etter person, og ikke "tekniske data". Jeg levde i 5 år sammen med en 15 år yngre mann. Vi hadde det fint, og elsket hverandre. Men forholdet tålte ikke omverdenens press om at dette var "feil". Derav min bitterhet i slike saker :-((

Skrevet

Er det Ivar Dyrhaug du mener? Jeg synes han et en flott programleder.

Er han ikke litt krampaktig, liksom? Jeg blir i alle fall lett nervøs av ham.

Skrevet

Jeg liker han godt, jeg. Har gjort det siden han var med i halvsju;-)

Han er en sviker, han var en seriøs (?) musikkelsker tidligere men hoppa av til fordel for "russerevykonsepter" som Beat for beat, han og Sigbjørn Nedland hadde i mange år ett program på radioen kallt Pop Spesial.

Skrevet

Er han ikke litt krampaktig, liksom? Jeg blir i alle fall lett nervøs av ham.

Nei, jeg ser på Ivar Dyrhaug som en ekte "moroklump". Synes han virker sympatisk og glad. Og det er en lease for min sjel...Synes det er så mye syting/klaging og sykdom i dagens samfunn, at jeg blir snart sprø.....

Skrevet

Nei, jeg ser på Ivar Dyrhaug som en ekte "moroklump". Synes han virker sympatisk og glad. Og det er en lease for min sjel...Synes det er så mye syting/klaging og sykdom i dagens samfunn, at jeg blir snart sprø.....

Ja jøss, det siste der er jeg så enig i at jeg ikke kan få sagt det. Ok, kanskje han ikke er så ille likevel. Han er i alle fall ikke lidende, überkul, selvutnevnt geni (til tross for at han er helt vanlig) eller overdrevent navlebeskuende. Det er alltids noe.

Men det er det enorme smilet og den litt maniske oppførselen...Du bør antaglig ikke bry deg om hva jeg mener uansett. Jeg er ikke spesielt glad i mennesker for å være ærlig. Jeg liker vel sånn omtrent en av ti. Eller la oss si femten.

Skrevet

Ja jøss, det siste der er jeg så enig i at jeg ikke kan få sagt det. Ok, kanskje han ikke er så ille likevel. Han er i alle fall ikke lidende, überkul, selvutnevnt geni (til tross for at han er helt vanlig) eller overdrevent navlebeskuende. Det er alltids noe.

Men det er det enorme smilet og den litt maniske oppførselen...Du bør antaglig ikke bry deg om hva jeg mener uansett. Jeg er ikke spesielt glad i mennesker for å være ærlig. Jeg liker vel sånn omtrent en av ti. Eller la oss si femten.

He..he-.....Jeg er heller ikke spesielt glad i mennesker, tonie. Og jeg synes det er så mye bedrøvelig å se om dagen. Det går i sykdom, trygd, sykemeldinger osv. hele tiden. Og hvordan utnytte systemet mest mulig. Hvor er mine rettigheter, og Gud bedre, om jeg skulle overse noen av dem. Jeg synes slike ting har aksellerert voldsomt i løpet av meget kort tid.

Og ja...jeg bryr meg om hva du mener, fordi du virker å være et klokt og gjennomtenkt menneske!

Skrevet

Eg er veldig glad i mennesker, og det er sikkert du også, iom. at du liker 1 av 10-15, så liker du tross alt 450-600 millioner mennesker på verdensbasis og det er bevis godt nok.

Eg derimot liker ca. 1 av 1000, det utgjør rundt 6 millioner på verdensbasis, bra det også syntes eg.

Skrevet

Jeg liker Per Sundnes jeg, synes han er flott og morsom!

Skrevet

Jeg har selv erfart at kjærlighet kan oppstå på tvers av alle regler. Ung, gammel osv. Det spiller ingen rolle, så lenge man går etter person, og ikke "tekniske data". Jeg levde i 5 år sammen med en 15 år yngre mann. Vi hadde det fint, og elsket hverandre. Men forholdet tålte ikke omverdenens press om at dette var "feil". Derav min bitterhet i slike saker :-((

Huff, det var leit.

Skrevet

Eg er veldig glad i mennesker, og det er sikkert du også, iom. at du liker 1 av 10-15, så liker du tross alt 450-600 millioner mennesker på verdensbasis og det er bevis godt nok.

Eg derimot liker ca. 1 av 1000, det utgjør rundt 6 millioner på verdensbasis, bra det også syntes eg.

Se der ja! Jeg sliter med litt dårlig samvittighet eller hva det nå kan kalles fordi jeg ikke er av dem som bare eeeeelsker å snakke mye og om allslags dilldall med alle jeg møter, og som bare sjelden møter folk jeg virkelig liker å omgås. Det ER ikke så ille likevel! Jeg liker faktisk utrolig mange mennesker, bare at jeg ikke har møtt så mange av dem enda. Hurra;)

Skrevet

At Nerdrum er en god maler trenger vi ikke diskutere, men jeg ser likevel ikke helt storheten. Det han gjør er for tamt til å virke provoserende/tankevekkende, og teknisk sett går han bare i fotsporene til de gamle mesterne. Det vi har igjen da er en noe eksentrisk (og ganske uspiselig) personlighet. So what.

Min norske favoritt døde dessverre for noen år siden, nemlig Knut Rose. I dag er det ingen rene billedkunstnere som fascinerer meg i nevneverdig grad. Jeg har sans for Viskum, men han kan ikke kalles en billedkunstner.

Liker også bildene til Rose veldig godt.

Skrevet

Liker også bildene til Rose veldig godt.

Det regnet jeg med. En dame med god smak, du;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...