jiipp Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 noen datakyndige som vet om det holder å gå opp på verktøylinja og trykke slett logg så er alt man har vært inne på forsvunnet? Jeg vil også ha vekk ting jeg har søkt på ... om jeg skriver noe i google-feltet eller her i så står det jo alt jeg har søkt på! snakk om elefanthukommelse på denne maccen!! Noen som vet? Takker med smiiil tilbake 0 Siter
Gjest pellarguri Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvis du går inn på kontrollpanel, og trykker internetikonet, der velger du alternativer for internet. Her kan du slette både logg, og imidlertidige filer. Ser at du også kan gå inn via verktøy på adresselinja som ligger øverst på siden din. 0 Siter
Gjest pellarguri Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvis du går inn på kontrollpanel, og trykker internetikonet, der velger du alternativer for internet. Her kan du slette både logg, og imidlertidige filer. Ser at du også kan gå inn via verktøy på adresselinja som ligger øverst på siden din. Glemte søkefunskjonen google, den sletter du enkelt ved å trykke på den så rullegardin går ned, i venstre hjørne nederst ligger det en funksjon for å slette... clear history. Hvis du både sletter logg, imiderltidig filer, og søkeloggen, tror jeg du kan føle deg trygg. 0 Siter
Gjest helt ute med pc Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Glemte søkefunskjonen google, den sletter du enkelt ved å trykke på den så rullegardin går ned, i venstre hjørne nederst ligger det en funksjon for å slette... clear history. Hvis du både sletter logg, imiderltidig filer, og søkeloggen, tror jeg du kan føle deg trygg. Må du ut igjen for å finne control panel og greier,fant det jeg altså,men synes kansje det var litt tungvint. Tenker du må ha noe viktig å skjule om du skal gidde det. Nå er jeg helt grønn på pc da,men trodde det var lettere å slette en som så,trodde det var lett som bare det,men det er det vel for de som kan det uansett. Men det er jo greit å ha de adressene man bruker mye da,men det er vel en måte å gjøre det på også vil jeg anta. 0 Siter
tusseline Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Kanskje enklere å holde på med ting på datamaskinen som man kan stå for??? 0 Siter
jiipp Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Kanskje enklere å holde på med ting på datamaskinen som man kan stå for??? ikke noe mystisk eller perverst dette er snakk om altså, men av og til kan faktisk innlegg på doktoronline om svigerfamilien være nok til at jeg vil slette loggen! 0 Siter
Gjest pellarguri Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Må du ut igjen for å finne control panel og greier,fant det jeg altså,men synes kansje det var litt tungvint. Tenker du må ha noe viktig å skjule om du skal gidde det. Nå er jeg helt grønn på pc da,men trodde det var lettere å slette en som så,trodde det var lett som bare det,men det er det vel for de som kan det uansett. Men det er jo greit å ha de adressene man bruker mye da,men det er vel en måte å gjøre det på også vil jeg anta. De adressene du vil ta vare på kan du legge i favoritter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.