Gå til innhold

slette logg på dataen/mac - how?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen datakyndige som vet om det holder å

gå opp på verktøylinja og trykke slett logg

så er alt man har vært inne på forsvunnet?

Jeg vil også ha vekk ting jeg har søkt på ...

om jeg skriver noe i google-feltet eller her i

så står det jo alt jeg har søkt på! snakk om

elefanthukommelse på denne maccen!!

Noen som vet?

Takker med smiiil tilbake :)

Gjest pellarguri
Skrevet

Hvis du går inn på kontrollpanel, og trykker internetikonet, der velger du alternativer for internet. Her kan du slette både logg, og imidlertidige filer.

Ser at du også kan gå inn via verktøy på adresselinja som ligger øverst på siden din.

Gjest pellarguri
Skrevet

Hvis du går inn på kontrollpanel, og trykker internetikonet, der velger du alternativer for internet. Her kan du slette både logg, og imidlertidige filer.

Ser at du også kan gå inn via verktøy på adresselinja som ligger øverst på siden din.

Glemte søkefunskjonen google, den sletter du enkelt ved å trykke på den så rullegardin går ned, i venstre hjørne nederst ligger det en funksjon for å slette... clear history.

Hvis du både sletter logg, imiderltidig filer, og søkeloggen, tror jeg du kan føle deg trygg.

Gjest helt ute med pc
Skrevet

Glemte søkefunskjonen google, den sletter du enkelt ved å trykke på den så rullegardin går ned, i venstre hjørne nederst ligger det en funksjon for å slette... clear history.

Hvis du både sletter logg, imiderltidig filer, og søkeloggen, tror jeg du kan føle deg trygg.

Må du ut igjen for å finne control panel og greier,fant det jeg altså,men synes kansje det var litt tungvint.

Tenker du må ha noe viktig å skjule om du skal gidde det.

Nå er jeg helt grønn på pc da,men trodde det var lettere å slette en som så,trodde det var lett som bare det,men det er det vel for de som kan det uansett.

Men det er jo greit å ha de adressene man bruker mye da,men det er vel en måte å gjøre det på også vil jeg anta.

Skrevet

Kanskje enklere å holde på med ting på datamaskinen som man kan stå for???

Skrevet

Kanskje enklere å holde på med ting på datamaskinen som man kan stå for???

ikke noe mystisk eller perverst dette er snakk om altså, men av og til kan faktisk innlegg på doktoronline om svigerfamilien være nok til at jeg vil slette loggen!

Gjest pellarguri
Skrevet

Må du ut igjen for å finne control panel og greier,fant det jeg altså,men synes kansje det var litt tungvint.

Tenker du må ha noe viktig å skjule om du skal gidde det.

Nå er jeg helt grønn på pc da,men trodde det var lettere å slette en som så,trodde det var lett som bare det,men det er det vel for de som kan det uansett.

Men det er jo greit å ha de adressene man bruker mye da,men det er vel en måte å gjøre det på også vil jeg anta.

De adressene du vil ta vare på kan du legge i favoritter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...