Niffi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ...og spørre om det er altfor tidlig å ta en graviditetstest på dag 8 etter innsetting av egg??? Tok en i dag, som var negativ :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hcg-nivå Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den burde slå ut nå. Jeg vil tippe på at du ikke er gravid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Står det ikke på pakken at man skal vente 14 dager da? Jeg tok test på dag 13 etter eggløsning, og den var svaaaaaaaaakt positiv! Hadde nok ikke slått ut på dag 8! Hvis det er annerledes med deg som setter inn egg, så trekker jeg tilbake hele svaret:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det syns jeg var tidlig! Jeg tok sist en test på dag ti som var negativ, men jeg var så gravid som bare det:-) Hører jo om de som får utslag etter en uke, men det kan nok variere. Vent fire-fem dager til du.... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffi Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Det syns jeg var tidlig! Jeg tok sist en test på dag ti som var negativ, men jeg var så gravid som bare det:-) Hører jo om de som får utslag etter en uke, men det kan nok variere. Vent fire-fem dager til du.... Lykke til! Tusen, tusen takk for svar, cizz :-) Svaret ditt ga nytt håp :-) Stooor klem til deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg vet ikke om det med egginnsetting og hcg-nivå osv avviker fra hvordan det er med dem som blir gravide etter naturmetoden, men for sistnevnte gruppe vil jeg tro de færreste ville fått positivt utslag bare 8 dager etter eggløsning/befruktning. Nå er det svært lenge siden jeg har tatt hjemmetest, men mener å ha fått med meg at de nå reklamerer med at man kan ta testen når som helst på døgnet på dagen for uteblitt mens, og det vil jo for mange være på dag 14 etter eggløsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Men.. slikt burde du vel fått god informasjon om? Mener ikke å være frekk ) Bare at skulle jo tro legene informerte om sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.