GeirB Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Det er litt av en lege du har. :- ) Eg kunne ikkje hatt bedre lege! For litt over ett år siden så sleit eg med panikkangst, da fikk eg mobilnummeret hans og kunne ringe han så og si døgnet rundt om eg følte behov for å slå av en prat. Det er ikkje verst vel? 0 Siter
laban Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 De vet nok ganske sikkert bedre. I helsevesenet og i flere andre yrker med høyt belastningsnivå, er det mange som holder på røyken fordi den gir mulighet for småpauser. (Jeg påstår ikke at dette er eneste årsaken, men at det er medvirkende til at man ikke orker å ta belastningen med å slutte.) Jeg har hørt flere innrømme at de ikke orker tanken på f.eks. en hel ettermiddagsvakt uten en eneste 5-minutter. Derfor holder de seg til røykegjengen som tar den sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Da poden lå på Riksen for 7 år siden var det en av sykepleierne på intensiven som røykte og det kjentes meget godt av oss! Men ettersom poden elsket akkurat denne pleieren og knyttet seg veldig til henne så v ar det ikke noe vi kunne si til det. Men heslig var det... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Var det forresten du som bare måtte fortelle en venninne at parfymen hennes ikke var noe god? Hvordan gikk det? Hvis jeg husker rett og det faktisk _var_ du som hadde det innlegget, da... Det var meg ja! Vel - de gangene vi har truffet hverandre, har hun hatt på seg andre parfymer enn den hun hadde den ene gangen. Så det kan jo kanskje ha vært en engangsforeteelse med den som luktet vondt... Men en dag på bussen, luktet jeg den samme parfymen, og det var en dame på samme alder som hun jeg kjenner med den parfymen - så det er vel trolig en parfyme som brukes av og til av enkelte ;-) Det var forresten en slektning, ikke ei venninne :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.