Gå til innhold

Handler du på Sparkjøp til deg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg tullete?
Skrevet

Jeg kjøper mye klær til ungene på Sparkjøp.

Finner av og til også noe til meg selv. Men jeg merker at jeg synes det er litt flaut å fortelle hvor genseren min er kjøpt, hvis noen skulle spørre...

Hvordan er det med deg?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Lotte :o)

6

• GeirB

3

• kosen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei eg har aldri handla klær på Sparkjøp (såvidt så eg kan huske) men så må eg også reise i ca. 1 time til nærmeste Sparkjøp butikk.

Men eg har kjøpt fine vintersko der, men sålen sprakk under begge to i løpet av en vinter så der kjøper eg ikkje sko flere ganger.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har kjøpt klær på sparkjør til både meg og ungene,og er ikke flau over det : )

Skrevet

Nei de har jo bare loppemarked klær, men noen må jo handle der ellers hadde den ikke eksistert lengre.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har kjøpt klær til meg selv på Sparkjøp. Rett og slett pga at jeg ikke finner noe jeg synes er fint. Jeg har handlet både klær og sko til ungene der, også gardiner.

Skrevet

Aldri handla klær på Sparkjøp nei.

Både fordi jeg enda har traumer etter at tanta mi handla klær til meg på GaleArne en gang da jeg var ungdom....og fordi jeg ikke liker klærne.

Forresten.....Tror kanskje ikke jeg noen gang har vært på en Sparkjøp butikk engang ;o)

Gjest Spekepølse
Skrevet

Javisst, så lenge jeg finner noe der. Men vet jo at kvaliteten av og til er så som så.

Når jeg sier at noe er kjøpt på Sparkjøp synes jeg det er morsomt å se andres reaksjoner, for mange klarer ikke helt å skjule at de er flaue på mine vegne:) Men det er jo egentlig deres problem er det ikke?

Sparkjøp er helt ok. Liker man noe man finner der så hvorfor i alle dager være flaue over hvor det er kjøpt ... Skal vi spre slike holdninger til våre barn?

Skrevet

Likte ikke kvaliteten i voksenklærne. Men de kan jo ha endel okay ting som undertøy, sengetøy og barnetøy. Og litt nips og naps.

Skrevet

Likte ikke kvaliteten i voksenklærne. Men de kan jo ha endel okay ting som undertøy, sengetøy og barnetøy. Og litt nips og naps.

Naps?

Gjest Spekepølse
Skrevet

Naps?

Vil jo legge til at de er veldig mye billigere på en del originalvarer som ikke er klær, spesielt leker og spill. selv om utvalget ikke er stort. Og noen av kopiprosjektene deres er jo også helt ok, selv om kvaliteten er dårligere, men det har ikke alltid noe å si.

Skrevet

Jeg har aldri vært i en SparKjøp-butikk, men har ahdlet ting over internett til meg selv. Synes det er helt greit.

Skrevet

Syns de veldig lite fint tøy på sparkjøp jeg..

Men de har mye greit til ungene :0)

Jeg har sikkert kjøpt et plagg der, men kommer ikke på noe nå..

Skrevet

Det har vel hendt jeg har kjøpt klær på Sparkjøp.

Jeg har en kollega i en litt høy stilling som alltid er pen i tøyet; hun går i klær som matcher. En gang vi kommenterte hennes fine skjørt, sa hun at det var kjøpt for 60 kr på Sparkjøp!

Skrevet

Nei, jeg handler ikke på sparkjøp, ei heller på Cubus ol.

Skrevet

Har handlet litt til ungene der opp gjennom ja, parkdresser bl.a. Har vel kjøpt ett og annet plagget til meg selv også, noe treningstøy bl.a. Men ettersom jeg trener mer så merker jeg at jeg stter større krav til treningstøyet når det gjelder stoff og komfort så tøyet derfra blir ikke brukt så mye lenger.

Har handlet litt gardiner og sengetøy og sånt også da.

Skrevet

Nei det plager meg ikke, jeg handler klær hvor jeg skulle finne at noe jeg liker, og det er alt fra vanlige klesbutikk-kjeder til loppemarked eller Sparkjøp.

Allikevel, det jeg kjøper mest av på sparkjøp er toalettartikler, barneklær, sko (pensko, barnesko), undertøy (sokker, truser) og noen turjakker.

Skrevet

Ja det har jeg. Bukser, genser og sko. Handler der aldri igjen. Passformen er svært dårlig. Skoene var billige, men bortkastede penger da de var ikke noe gode.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke noe forhold til Sparkjøp, vet ikke hvor butikkene finnes.

Om kvaliteten virker ok kunne jeg sikkert funnet på å kjøpe noe til meg selv der, er ikke nøye på hvor plagget er kjøpt bare jeg liker det.

hidi, the scorpion
Skrevet

No problem.

Min mest sexy og brukte kjole kommer fra SparKjøp, den er ihvertfall 15 år gammel, og i stadig bruk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...