Gjest Selo-Van Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg tar to typer midler mot høyt (moderat høyt) blodtrykk: Diovan (vanndrivende) og Selo-Zok, som er en betablokker. I går oppdaget jeg at det verken er noe igjen i den ene esken eller at jeg har en gyldig resept. Legekontorets telefonlinje var totalt ugjennomtrengelig i hele går. Det er Diovan jeg har sluppet opp for. Om jeg regner med å få tak i en resept på mandag, vil jeg måttte hoppe over to dager med vanndrivende piller. Hvor skadelig er det? Jeg KAN sette himmel og jord i bevegelse (Oslo Akutten, fjern slektning jeg aldri snakker med osv) for å skaffe en resept, men er litt småsjuk av forkjølelse og slapp og trøtt og ville gjerne slippe å bruke lørdagen til dette. Noen med peiling som vet om det er farlig med to dagers stopp med vanndrivende pille? 0 Siter
Gjest trille piller Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Dette er ikke noe å bekymre seg for. Det går helt fint om du får resept over helgen, så sant det ikke er spesielt ille med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.